Welkom op het Binaries4all forum. Binaries4all is dé site over binaries nieuwsgroepen op Usenet. Werken met nieuwsgroepen leer je in onze handleidingen op Binaries4all.
Ik ben ook nieuwMijn provider is wanadoo, maar ik kan niet op hun nieuwsgroep
Beste mensen.Ik ben gisteren ook begonnen met FDd met grabit.Alles ging goed, echter halverwege stopte de download en nu krijg ik , wat ik ook probeer article not found!Ook ik zit bij Wanadoo. Doe ik iets fout??
Mijn mening is dat je de keuze van provider niet moet laten afhangen van de nieuwsserver die erbij geleverd wordt. Dit is namelijk een dienst die niet in je contract omschreven staat en waar je dus ook geen rechten aan kunt ontlenen. Gevolg is dat een provider zich ook niet hoeft te verantwoorden voor de kwaliteit van die extra dienst en de bewuste dienst ook zomaar stop kan zetten. En dat is in het verleden nogal eens gebeurd.Kortom, kies je provider op basis van snelheid/prijs/service en neem er gewoon een payserver bij als je van usenet wilt downloaden.
Ik kan nog steeds niet downloaden het is nu ongeveer 1,5 maand geleden dat ik niet kon downloaden meer op newbin met orange.HIj geeft aan host connection limit reachedConnection to server : orange failedKan iemand helpen aub