Welkom op het Binaries4all forum. Binaries4all is dé site over binaries nieuwsgroepen op Usenet. Werken met nieuwsgroepen leer je in onze handleidingen op Binaries4all.
Hai hai, Ik heb ook orange en ben sinds kort de nieuwsgroepen aan het ontdekken. De eerste binarie die k tracht te downloaden met grabit heeft wel een zeer lage snelheid. Ik haal maximaal 45 kb/s. Ik zou verwachten dat ik een veel hogere snelheid zou halen met de nieuwsservers. Heeft iemand ook dit probleem eerder gehad? Hoe kan ik mijn snelheid verhogen, want met deze snelheid kan ik net zo goed via Ares downloaden waar ik een veel hogere snelheid haal. jomny
Lees net ergens dat de snelheid van Orange met de helft gecapd is en een ontzettend hoge snelheid niet snel gehaald wordt. Wat houdt dit in praktijk in als de snelheidmeter tussen de 8 en 15Mbit aangeeft?? Kan je nog gewoon met 3 lijntjes bijvoorbeeld 500 kb/s binnenhalen?? Iemand enig idee?? BVD!!Edit: Niemand met Orange alhier???
Bedoel je dat news.orange.nl een snelheid had van circa 500 kb/s?
Nee dat bedoel ik niet (zie vraagtekens achter de zin).............ik was benieuwd welke snelheid gemiddeld gehaald wordt met nieuwsgroepen van Orange aangezien ze de snelste snelheid bieden voor het laagste bedrag. Maar dat is dus slechts 50 kb/s..............zeer traag dus.
Ja maar als andere sneller halen.. zoals 500 kb/s en ik haal maar 45 kb/s :(Dan lijkt het toch een probleem :P
Ha Ik heb heel even gezocht op de site van www.orange.nl en daar kan ik niet snel zien of vinden met welke snelheid je van de nieuwsserver kunt downloaden. Dus ga er maar vanuit dat de snelheid van 50KB/s zo is op de server waar je inlogt bij Orange. En als die wel hoger zou zijn dan 50KB/s zal het makkelijk te vinden zijn op de site van Orange. Stel dat ze een niewsserver hadden staan van bijvoorbeeld 500KB/s zou dit makkelijk te vinden zijn op de site van www.orange.nl want dat zou een goede zet zijn van deze provider. Dus lees het antwoord van Blanche nog eens zo zit het in elkaar en niet anders . Chrips
Dan is het nog vreemd, dat andere wanadoo gebruikers 500 kb/s halen.. en ik niet.. en het ligt niet aan de instellingen..