Author Topic: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek  (Read 12716 times)

larrezz

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Deze site ben ik een aantal weken geleden begonnen.
Op de site staan alleen maar films, series en muziek blu rays in HD kwaliteit.
De meeste zijn voorzien van NL ondertiteling.
Hebben jullie nog suggesties om de site te verbeteren en meer mensen te werven ?
Alvast bedankt!

URL : www.hd4you.nl

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #1 on: 09 February 2009, 06:51:27 »
Ik zag dat je ook een bericht op het Engelstalig forum hebt geplaatst. Toen ik naar je site toeging zag ik een Nederlandstalige site. Als je ook buitenlanders op je site wilt is het misschien wel handig om de site te vertalen in, op z'n minst, het engels.

larrezz

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #2 on: 09 February 2009, 09:03:54 »
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Ik heb wel een engels taalpakket op het forum geinstalleerd, maar hoe kan ik dan de hele site in het engels zetten?
Zou ik dan een subdomein kunnen toevoegen zoals bijv. en.hd4you.nl ?

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #3 on: 09 February 2009, 18:54:51 »
Ik niet weten hoe dat werkt. Iemand anders?

jaapf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 3040
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #4 on: 09 February 2009, 23:04:52 »
Bijvoorbeeld, of je maakt net als op ons forum een sub-forum aan voor engelstalige gebruikers. Het vertalen zal wel het edele handwerk blijven ben ik bang voor...

larrezz

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #5 on: 10 February 2009, 16:32:40 »
Ik denk dat ik het mooi bij het Nederlands houdt dan, want om de hele website te gaan vertalen e.d. heb ik geen tijd voor aangezien ik nog een drukke school ernaast heb.
Hebben jullie wel nog andere suggesties om de site te verbeteren?
Is de site snel genoeg en staat er genoeg info op bij elke post?


larrezz

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #6 on: 24 February 2009, 09:30:11 »
De site loopt nu aardig goed. Er staat al flink wat op, maar nu merk ik dat het erg snel onoverzichtelijk wordt. Ik heb al een aantal subforums aangemaakt om films waarvan meerdere delen uit zijn in 1 forum te plaatsen. Nu zat ik te denken om 3 secties te maken.
1: HD MPG
2: HD WMV
3.:Bluray

Wat zou dan de beste manier zijn om dit in het forum te verwerken?
Ik heb 2 manieren bedacht.
1: Gelijk op de hoofdpagina een onderscheidt maken (behalve de series, hier worden namelijk steeds iig 2 versies in gepost).
Dat het er zo uit zou komen te zien :

HD MPG :
Films
Actie/thriller
drama
horror
enz.

HD WMV:
Films
Actie thriller
drama
enz.

En zo ook bij Bluray.


Maar nu had ik nog een manier bedacht
Als ik nou in het forum (bijv) actie/thriller, als ik daar nou 3 forums aanmaak zoals volgt:

Films

Actie/Thriller  -> 1. HD WMV  2. HD MPG  3. Bluray
Drama  -> 1. HD WMV  2. HD MPG  3. Bluray

Denk dat het zo wel duidelijk is.
Wat zou nou efficiënter werken ?
Alvast bedankt voor het meedenken :P!

larrezz

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #7 on: 14 May 2009, 13:47:16 »
De Engelse site is onlangs van start gegaan. We zijn momenteel druk bezig met vertalen, maar er zit al flink vooruitgang in.
Nu wordt het alleen nog de vraag:
Hoe maak je goed reclame voor de Engelse site?

Daarbij heb ik nog een vraagje.
Ik heb alle NZB's van de website afgehaald. Nu is de site toch volledig legaal?
Kan Brein me nu pakken op illegale spullen o.i.d.?


« Last Edit: 14 May 2009, 13:59:32 by larrezz »

jaapf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 3040
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #8 on: 15 May 2009, 13:37:45 »
Op illegale spullen kan je altijd worden gepakt. Als je volledig legaal bent is er dus niets aan de hand.

Helaas heeft Brein wel de nare gewoonte zelf te bepalen wat zei legaal vinden. Als je dus toch een brief van ze mocht krijgen betekend dat niet per definitie dat je iets verkeerd doet.
Echter, door te dreigen met rechtzaken, hoge boetes en dwangsomen proberen ze mensen (met succes...) te intimideren. Immers, Brein heeft geld zat en jij draait natuurlijk zelf voor de eventuele kosten van een advocaat om je gelijk te halen op.

larrezz

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #9 on: 11 January 2011, 16:46:52 »
Het is een tijd geleden, maar de website is inmiddels flink gegroeid en daarbij vermeld ik alleen bestandsnamen op de website.
Ik geloof dat dat wel mag, aangezien FTD dit eigenlijk ook doet in haar programma. Of heb ik het hier helemaal mis?

Wantos

  • Regular visitor
  • ***
  • Posts: 25
Re: www.hd4you.nl | Nieuwe Site voor HD films / Series / Muziek
« Reply #10 on: 11 January 2011, 17:17:42 »
Het probleem is dat dat nog steeds niet bekend is.
 
EyeWorks heeft een aantal maanden geleden een kortgeding aangespannen tegen FTD, omdat de film "Komt een vrouw bij de doktor" daar aangemeld was (lees: de bestandsnaam te zien was). FTD werd door de rechter verplicht om alle aanmeldingen van die film, inclusief alle andere EyeWorks films, zoals "New Kids: Turbo", te verwijderen en niet meer toe te staan.
 
FTD heeft op haar beurt een bodempocedure opgestart tegen stichting BREIN, die al jaren roept dat FTD illegaal is, om voor eens en altijd duidelijkheid te krijgen op FTD nu legaal of illegaal is. De uitspraak is op 9 Februari en als FTD volgens de rechter legaal handeld, dan kun je gewoon bestandsnamen laten zien, maar als FTD volgens de rechter illegaal handeld, dan zal FTD andere manieren moeten zoeken om te blijven bestaan of er mee moeten stoppen. Dan zal jij ook een probleem hebben met je website.