Author Topic: bestanden bij xs4all niet compleet  (Read 664 times)

ghkarel

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
bestanden bij xs4all niet compleet
« on: 17 February 2015, 09:30:28 »
Hallo,
Ik gebruik al heel lang xs4all, maar het valt mij op dat de compleetheid heel wisselend is .
Zelfs de bestanden die door dezelfde persoon zijn gepost. Het ene bestand compleet terwijl het andere bestand helemaal niet compleet is . hoe werkt dit en kan xs4all daar  wat aan doen?


BINforALL3

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: bestanden bij xs4all niet compleet
« Reply #1 on: 27 February 2015, 12:08:01 »
Ook ik ben al maanden bezig te achterhalen waarom bestanden niet compleet te krijgen zijn, waarom programma's blijven hangen bij "Verifiëren" en waarom veel "Mislukt". Het komt onder andere hierdoor: http://computertotaal.nl/internet-thuis/onvindbaar-op-usenet-echt-niet-61799.

"De reden hiervoor is dat usenetproviders veel bekende series en speelfilms op verzoek van rechthebbenden verwijderen. Deze internetbedrijven hanteren namelijk een DMCA-beleid. Dat is Amerikaanse regelgeving die rechthebbenden de mogelijkheid geeft om aanbieders van nieuwsservers te dwingen auteursrechtelijk beschermde mediabestanden te verwijderen."

xs4all kan hier dus niets aan doen, daar ligt het niet aan. Hopelijk zijn er snel weer mogelijkheden om dit te omzeilen. Laten we met z'n allen informatie blijven delen. Lukt het niet, dan is een overstap naar "torrents" misschien toch de manier... :embarrassed: