Author Topic: sickrage/beard vinden niets  (Read 664 times)

pengocha

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
sickrage/beard vinden niets
« on: 29 January 2015, 18:43:42 »
Hallo allemaal, vroeger gebruikte ik nogal vaak sickbeard, de laatste maanden is het wat in mijn vergeethoek geraakt tot ik onlangs sickrage tegenkwam en ik dacht 'ik probeer het nog eens'. Sickrage volledig geinstalleerd op mijn win7, bestaande (en nieuwe shows) ingegeven maar sickrage vind geen enkele aflevering die ik zoek, manueel of auto. Ik krijg ook geen error in de log, enkel een popup 'no downloads where found'. Sickbeard, die vroeger wel werkte vind ook niets meer. Ik had quality eerst op 'hd' maar heb ze omgezet naar 'any' maar ook geen verschil. Seacrh providers zijn in deze volgorde: oznzb, nzbplanet, sickbeardindex, womble's index. Api's zijn ingevuld en een manual search op oznzb en nzbplanet geeft wel zoek resultaat. Ik heb ook een volledige nieuwe show toegevoegd die nog nooit op mijn schijf heeft gestaan bij wijze van test maar ook hier word niets gevonden. Ik zit dus een beetje met mijn handen in het haar waar het juist misloopt. Als er iemand is die hier wat licht kan opwerpen zou fantastisch zijn!