Author Topic: Mediaplayer ziet USB ext. Harde schijf niet meer  (Read 602 times)

Conny

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Mediaplayer ziet USB ext. Harde schijf niet meer
« on: 13 November 2014, 09:19:25 »
Hallo, ik ben Conny en probeer alles te snappen waar ik geen kaas van gegeten heb maar toch loop ik vast als het dan net weer niet lukt...
Ik heb een externe harde schijf van Buffalo Inc. (HD-PSU2) en een mediaplayer van Eminent (EM7380) omdat ik regelmatig het bericht kreeg, als ik van mijn laptop wat op de ext. Schijf wilde zetten, dat het doelbestand te groot was voor doelsysteembestand ben ik gaan zoeken of ik daar wat aan kon doet. Converteren scheen dat probleem op te lossen... Na een aantal pogingen was dat gelukt en werkt het dus met ntsf. Daarna heb ik de externe schijf aan de mediaplayer gekoppeld en hij deed het zowaar! Een paar uur later was ik weer een illusie armer want nu ziet de mediaplayer de USB van de externe schijf niet meer. ik heb nog opgezocht of de mediaplayer nstf is maar dat kan ik nergens vinden, niet online of in de instellingen van het apparaat. Firmware update heb ik nog nooit gedaan en dat zijn er denk ik 2 geweest inmiddels, vorig jaar en dit jaar. Eerlijk gezegd durf ik niet zo goed meer te updaten, converteren of formatteren (wat ik overigens niet heb gedaan omdat ik bang ben dat dat nog meer toestanden brengt) ik hoop dat ik niet al te veel heb aangericht en dat iemand mij wil helpen in Dummie taal  :embarrassed:  bedankt alvast...