Author Topic: Internet traag zodra sabnzb download  (Read 1165 times)

eddie

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Internet traag zodra sabnzb download
« on: 15 September 2014, 18:57:59 »
Hoi ik al een paar weken last met mijn internet snelheid zodra ik download met sabnzb,mijn download snelheid is 200mb van ziggo maar zodra ik ga downloaden zakt het terug naar 6mb en kan ik haast geen internet pagina meer openen als ik een speedtest doe haal ik wel de normalen snelheid.
Omdat ik dacht dat het probleem bij ziggo lag hebben ze een monteur lang gestuurd die een nieuwe ubee modem met 2 wifi kanalen heeft geplaast ik gebruik nu de 5g kanaal voor mijn macbook waar ik mee download.
Het probleem is nu nog niet opgelost hoop dat hier iemand mij kan en wil helpen.

BVD

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: Internet traag zodra sabnzb download
« Reply #1 on: 16 September 2014, 19:08:18 »
Het probleem zou eventueel de "breedte" van je internetverbinding kunnen zijn. Probeer die speedtest eens terwijl je aan het downloaden bent. Ik ben benieuw of je dan nog steeds de volle snelheid haalt.

eddie

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Re: Internet traag zodra sabnzb download
« Reply #2 on: 16 September 2014, 20:12:03 »
Heb gedaan wat u zei,ik haal wel de volle snelheid met de speedtest als ik aan het downloaden ben,de download loopt dan wel naar beneden.
Heeft u enig idee hoe ik dit kan oplossen???
BVD

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: Internet traag zodra sabnzb download
« Reply #3 on: 17 September 2014, 05:59:41 »
Hij zei U tegen me! ;) Anyway, ik heb geen oplossing. Ik dacht alleen een verklaring te hebben voor het trage internet tijdens het downloaden. Is het ook traag als je niet aan het downloaden bent? Want als het dan de normale snelheid heeft ligt het eraan, denk ik, dat sabnzbd de bandbreedte voor zichzelf "inpikt". En dan is de enige "oplossing" die ik kan bedenken; niet downloaden en internetten tegelijkertijd.

eddie

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Re: Internet traag zodra sabnzb download
« Reply #4 on: 17 September 2014, 20:59:28 »
Iemand anders die me kan helpen????