Author Topic: Payserver try out  (Read 5286 times)

Marleybob

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Payserver try out
« on: 04 December 2012, 10:43:21 »
Beste leden, ik ben al enige tijd veel gebruik aan het maken van nieuwsgroepen.
Ik heb vanwege mijn abbonement bij tele2 altijd free gedownload alleen ben ik niet tevreden over de snelheid en de hoeveelheid lijntjes. (van 10 naar 4 gegaan)
Nu ben ik op zoek naar 'free' payservers maar moet bij allemaal mijn 06 opgeven, is hier iemand mee bekend, worden er extra kosten gerekend of is het een gratis activeringsms? Indien een server bevalt ga ik er uiteraard mee in zee. heb namelijk gezien dat YabNews, Tweaknews, HitNews, Cheapnews en PowerNews een trail versie aanbieden alleen word er ook bij enkele een rekeningnummer gevraagd wat mijn vraagtekens oplevert.

Daarnaast is voor mij de vraag wat er met retentie bedoeld word bij de abbonementsvormen is dit de tijd dat artikelen op de nieuwsgroepen blijven staan?

Zou iemand mij kunnen helpen?
Groet, Marleybob
 
 
 
« Last Edit: 04 December 2012, 10:46:26 by Marleybob »

2396597

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 251
Re: Payserver try out
« Reply #1 on: 04 December 2012, 15:59:20 »
Als je iets niet vertrouwd links laten liggen en de mogelijkheden gebruiken die je wel vertrouwd.
Test servers zonder verplichtingen, betalingsgegevens, telefoonnummer

Quote
Retentie: De tijd dat bestanden beschikbaar zijn op de usenet server.
Er zijn usenet servers met 14 dagen en er zijn servers met meer dan 1000 dagen.
De kans bestaat dat een bestand opnieuw geplaatst word.
Het gebruik van en server met een hoge retentie verkleind de kans dat iets niet gedownload kan worden.
bron en meer informatie

Marleybob

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Re: Payserver try out
« Reply #2 on: 04 December 2012, 16:22:06 »
Als je iets niet vertrouwd links laten liggen en de mogelijkheden gebruiken die je wel vertrouwd.
Test servers zonder verplichtingen, betalingsgegevens, telefoonnummer
Hallo 2396597, heb je voorbeelden van testservers? de link die je geeft is namelijk een terugkoppeling naar het beginscherm van het forum..
* EDIT ik zie dat er al veel info te vinden is thanks.
 

2396597

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 251
Re: Payserver try out
« Reply #3 on: 04 December 2012, 16:35:28 »
De link deed het waarschijnlijk niet doordat ik het bericht van de link aan het bewerken was.
Hier doet de link het weer.

Marleybob

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Re: Payserver try out
« Reply #4 on: 04 December 2012, 16:41:37 »
Thanks man, ik ga het rustig bekijken!

Alphawezen

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
Re: Payserver try out
« Reply #5 on: 09 December 2012, 19:42:08 »
via http://gratisnieuwsgroepen.nl kun je 3x 14 dagen een trial nemen en nee er wordt niets afgeschreven als je op tijd annuleert

Marleybob

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 4
Re: Payserver try out
« Reply #6 on: 10 December 2012, 08:47:24 »
Hallo Alphawezen, bedankt voor je reply, ik ga vanavond jouw voorstel is bekijken.
heb nu veel met XLned gebruikt, werkte erg fijn, een tip voor overige gebruikers!