Author Topic: Spotlite 2.0 loopt vast op mijn Mac  (Read 5263 times)

Timmie de Pimmie

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Spotlite 2.0 loopt vast op mijn Mac
« on: 16 July 2012, 14:17:19 »
Hoi allemaal,


Onlangs heb ik spotlite op mijn macbook die draait op Lion geüpdatet voor spotlite 2.0
Met het opstarten gaat het al meteen mis, heb het idee dat niet volledig kan headeren, maar ik heb er ook weer niet zo gek veel verstand van dus ben me niet zeker.
Het programma kan dan ook niet gebruikt worden en ik kan ook geen instellingen aanpassen dan, op het moment dat ik dan onder m,n appeltje kijk naar alle programma's die op dat moment open staan staat er achter spotlite ook " reageert niet" waardoor ik genoodzaakt ben het programma geforceerd te stoppen.
Verder maak ik gebruik van eweka payserver.
Heb al geprobeerd het er af te gooien en opnieuw geïnstalleerd..maar mocht niet baten helaas.
Verder had ik gelezen dat het kan helpen 8 naar 7 lijntjes te gaan met binnenhalen...en dat heb ik ook al geprobeerd zonder suc6 helaas..


Wil iemand deze niet wizz-kidd helpen?
Misschien zie ik iets heel voor de hand ligends over het hoofd, maar je zou me blij maken als je me dat vertelt:-)


groetjes Tim
« Last Edit: 13 August 2012, 13:34:37 by Timmie de Pimmie »

tcf007

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: Spotlite 2.0 loopt vast op mijn Mac
« Reply #1 on: 27 August 2012, 14:12:09 »
Ik had dit probleem ook, heb dit kunnen oplossen door snel naar de 'preferences' van spotlite 2.0 te gaan en 'Spam meldingen binnenhalen' uitvinken.
Je moet dit wel doen vooraleer de headers volledig worden ingeladen.