Author Topic: ISO bestand maken en dan als Image branden  (Read 3153 times)

Yoyo

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
ISO bestand maken en dan als Image branden
« on: 19 June 2012, 13:49:40 »
I need some help !!
 
Volgende ik heb in de auto een dvd speler, die op 1 of ander manier alleen bij ISO-dvd de mogelijkheid biedt om te kunnen skippen en video tracks over te slaan. Via Nero als het mogelijke geprobeerd om de dvd dusdanig te branden dat hij het wel doet, maar helaas zonder succes skippen kan alleen bij een ISO bestand dvd.
 
Nou ben ik video clipjes aan het binnenhalen als mp4 bestanden bv via youtube. hoe kan ik van verschillende MP4 bestanden 1 ISO-bestand maken om die vervolgens als Image te branden???
 
 

2396597

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 251
Re: ISO bestand maken en dan als Image branden
« Reply #1 on: 19 June 2012, 15:59:06 »
ConvertXtoDVD
Quote
ISO output available
Ondersteund als bron mp4 bestanden.

Yoyo

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Re: ISO bestand maken en dan als Image branden
« Reply #2 on: 19 June 2012, 17:06:19 »
ConvertXtoDVDOndersteund als bron mp4 bestanden.

ja dat programma gebruik ik ook, alleen denk ik dat het bij het tablad Hoofdstukken mis gaat, ik kan wel aangeven dat als het nummer 5 min duurt ik dan hoodstukken kan bouwen van 1 minuut binnen een nummer. maar skippen naar een volgend nummer doet het niet.
 
En wat ik constateer is dat Convertxtodvd de mp4 omzet naar IFO-vob bestanden en geen ISO volgens mij??

2396597

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 251
Re: ISO bestand maken en dan als Image branden
« Reply #3 on: 19 June 2012, 19:29:51 »
Voor een iso: Vinkje bij Settings, Burning, Burn results to dvd/as iso file in working folder
bron

Hoofdstukken deelt een titel op in meerdere delen.
Jij wilt dat elke filmpje een titel word. Bij het klikken op volgende word dan de volgende titel afgespeeld.