Author Topic: NNTPGrab  (Read 3130 times)

gvanderhoeven

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
NNTPGrab
« on: 10 May 2012, 10:09:54 »
ik gebruik NNTPgrab; wilde gisteren een paar boeken binnenhalen; komen wel binnen, maar dan is het bestand leeg; gebeurt niet bij alle boeken; NNTPGrab verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maakt niet uit. wat kan de oorzaak zijn? de uploader? het bestand zelf? hoe ev. op te lossen? dank

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: NNTPGrab
« Reply #1 on: 10 May 2012, 18:39:48 »
Sommige posts bestaan uit meerdere bestanden een kleine van een paar KB en het 'echte' grote bestand dat de gezochte file bevat. Wet je zeker dat je het goede bestand geselecteerd hebt?

gvanderhoeven

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: NNTPGrab
« Reply #2 on: 11 May 2012, 11:17:22 »
dag Red Dwarf, dank voor je reactie; ik heb je suggestie bekeken; div. boeken geprobeerd binnen te halen; wisselend succes; geen grotere bestanden gevonden; bv. 218,9 kb leeg bestand, 298,8 kb gewoon binnen gekomen; hetzelfde boek van verschillende uploaders: 596,7 kb komt netjes binnen en 571,4 kb met leeg bestand; vermoed dat het dan toch bij de uploader zit. nogmaals dank.

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: NNTPGrab
« Reply #3 on: 11 May 2012, 18:36:42 »
Ik ben nog nooit tegen jouw probleem aangelopen. Gebruik je NZB's? En zou het misschien aan de site kunnen liggen waar je, je NZB's genereert?

gvanderhoeven

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: NNTPGrab
« Reply #4 on: 12 May 2012, 08:24:43 »
ja, ik gebruik nzb's; nntpgrab; sailor nederlandse epub's voor.....; poster cpp, nieuwsgroep alt.binaries.e-book; provider ziggo; vreemd blijft, het ene boek wel okee en het andere niet.

germain1

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 274
Re: NNTPGrab
« Reply #5 on: 12 May 2012, 15:04:56 »
zijn de bestanden niet te oud die je probeert binnen te halen?

gvanderhoeven

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: NNTPGrab
« Reply #6 on: 12 May 2012, 15:17:47 »
de boeken met lege  bestanden zijn nog niet zo oud, maar wanneer ze gepost zijn weet ik niet precies ik dacht redelijk recent, ik ga ook eens bij de buurvrouw kijken heeft ook nttpgrab via eweka