Author Topic: Aanmelden bij nieuwsgroepen - Ziggo  (Read 16529 times)

lostinpalma

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Aanmelden bij nieuwsgroepen - Ziggo
« on: 13 April 2012, 17:47:25 »
Om je als nieuweling aan te melden bij de newsserver wordt telkens verwezen naar de inbox van je mail, in mijn geval is dat Windows Live Mail omdat ik Windows 7 heb. In de inbox zou je dus een account kunnen aanmaken. Ik weet niet hoe vaak ik me al ingelogd heb bij Live, maar in de inbox zie ik niets, maar dan ook niets wat in die richting wijst.

Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik me moet aanmelden bij de nieuwsgroepen via Ziggo? Ik gebruik Firefox 11.0 als browser.

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: Aanmelden bij nieuwsgroepen - Ziggo
« Reply #1 on: 13 April 2012, 18:45:19 »
Je kunt geen account aanmaken via live mail. Toen je een internet-abonnement bij Ziggo nam heb je ook de usenet account van Ziggo gekregen. Om toegang te krijgen tot die account moet je voor de inlog op de Ziggo-nieuwserver gebruik maken van het email-adres dat je destijds van Ziggo hebt gekregen, dat is je username (gebruikersnaam). Het wachtwoord (password) dat je moet gebruiken is het wachtwoord dat bij je Ziggo email adres hoort. Die inlog moet je instellen bij de newsreader die je gebruikt. Lees de beginnershandleiding op deze site eens door (http://www.binaries4all.nl/beginners/)

lostinpalma

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Re: Aanmelden bij nieuwsgroepen - Ziggo
« Reply #2 on: 15 April 2012, 11:27:38 »
Dank voor je reactie en raad. Het volgende probleem diende zich aan: na download en installatie van SABnzbd wordt verondersteld dat mijn browser opstart en de volgende stap voor het aanmelden wordt getoond, de wizzard. Er gebeurt echter niets.

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: Aanmelden bij nieuwsgroepen - Ziggo
« Reply #3 on: 16 April 2012, 18:46:48 »
Ik weet niet hoe die wizard werkt, maar als dat een java-script is, zou het zo kunnen zijn dat je Java scripts blokkeert in je browser? Of zou het zo kunnen zijn dat je firewall de wizard blokkeert?