Author Topic: Download probleem spotnet  (Read 4650 times)

djenn

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Download probleem spotnet
« on: 17 February 2012, 20:24:25 »
Hallo mensen.
Ik heb een raar probleem met spotnet.
Als ik spotnet start worden keurig de (nieuwe) headers opgehaald, als ik dan op een bepaalde klik om hem te downloaden begint spotnet daar dapper aan.
Maar na een klein minuutje stopt spotnet daar mee en loopt dan ook een soort vast lijkt het wel.
Ik kan het in taakbeheer zelfs niet meer afsluiten, zelfs andere programma's lijken wel vast te lopen.
Ik moet dan echt de pc weer opnieuw opstarten wil alles weer werken.
Alles is 100% goed ingesteld, provider(newsgrabber.nl) poort: ik heb 119 en 563 geprobeerd dat maakt geen verschil, ook ben ik in plaats van 40 kanalen naar 30 gegaan, ook geen verschil.
Ik heb spotnet gedéinstalleerd en weer geinstalleerd, zelfde resultaat.
Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu begin ik wel een beetje wanhopig te worden.
Wie o wie kan me helpen ?

Grtz, djenn.

pluis

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: Download probleem spotnet
« Reply #1 on: 19 February 2012, 22:05:32 »
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. echter wel pas nadat ik een nieuwe router (Apple Time capsule) heb.
Hallo mensen.
Ik heb een raar probleem met spotnet.
Als ik spotnet start worden keurig de (nieuwe) headers opgehaald, als ik dan op een bepaalde klik om hem te downloaden begint spotnet daar dapper aan.
Maar na een klein minuutje stopt spotnet daar mee en loopt dan ook een soort vast lijkt het wel.
Ik kan het in taakbeheer zelfs niet meer afsluiten, zelfs andere programma's lijken wel vast te lopen.
Ik moet dan echt de pc weer opnieuw opstarten wil alles weer werken.
Alles is 100% goed ingesteld, provider(newsgrabber.nl) poort: ik heb 119 en 563 geprobeerd dat maakt geen verschil, ook ben ik in plaats van 40 kanalen naar 30 gegaan, ook geen verschil.
Ik heb spotnet gedéinstalleerd en weer geinstalleerd, zelfde resultaat.
Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu begin ik wel een beetje wanhopig te worden.
Wie o wie kan me helpen ?

Grtz, djenn.

djenn

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Re: Download probleem spotnet
« Reply #2 on: 20 February 2012, 17:11:44 »
Daar kan het in mijn geval niet aan liggen, ik heb al een hele tijd dezelfde router.
Wel heb ik sinds kort een nieuwe usenet provider, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Wel raar want met Grabit gaat het als een speer.
En met een router kan het volgens mij niet zo veel te maken hebben, je hoeft immers geen poorten open te zetten of te forwarden?