Author Topic: loggen op spotnetik heb spot-net gedownload en geïnstalleerd. maar ik probeer nu  (Read 6012 times)

Joop121

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
HELP
Ik heb spot-net gedownload en geïnstalleerd.
 maar als ik probeer  in te loggen met mijn ziggo account
krijg ik steeds deze fout melding:
 
 
 gebruikers naam of wachtwoord klopt niet.
 
 
 482 authentication temporarily unavailable.
 
 
 bij de provider instellingen heb ik dit ingevoerd:
 
 
 adres: news.ziggo.nl
 
 
 poort: 119
 
 
 verbindingen: 4

 Daarna mijn hoofd e-mailadres en wachtwoord.
 
Ik heb al enkele keren met Ziggo gebeld maar we komen er niet uit. Mijn gegevens kloppen maar toch.....ik kan niet inloggen.
Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt,
Joop.
 

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Kijk eens of je ergens spaties in je gebruikernaam of wachtwoord gebruikt waar het niet hoort, aan het begin of eind, bijvoorbeeld.

Joop121

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
Bedankt voor je reactie.
Ik heb werkelijks alles al geprobeerd maar het lukt gewoon niet.
Mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn al diverse keren getest door Ziggo en daar ligt het ook niet aan. Ik weet het niet meer.
Ik zou gewoon een nieuw wachtwoord (en gebruikersnaam moeten hebben maar dat gaat niet bij Ziggo.

leovanegmond

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Ook ik heb een Ziggo account waar ik op Mijn Ziggo kan inloggen. Helaas geeft SPOTNET aan dat de ingevoerde gegevens niet juist zijn. Wat moet je nu met zo'n "bijzonder goed" programma als SPOTNET. Heeeel onvriendelijk programma, zoniet onwerkbaar.

2396597

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 251
De inlog van de Ziggo site en het hoofd e-mailadres zijn niet standaard hetzelfde.
Als het hoofd e-mailadres niet eindigt op ziggo.nl is het nodig om een andere server in te stellen.
voorbeelden

Als het met Spotnet niet lukt kan een ander programma gebruikt worden.
Als het hiermee ook niet lukt ligt het in ieder geval niet aan Spotnet.

Hoofd emailadres en wachtwoord achterhalen
Quote
Wat wel kan is dat wanneer je je inlog gegevens voor Mijn Ziggo (om facturen te bekijken, email adressen aanmaken en email wachtwoorden wijzigen) kan opvragen en deze laten toesturen naar een alternatief email adres (als je bijv je ww vergeten bent voor je hoofd email account, kun je dit alleen in Mijn Ziggo aanpassen).
link
« Last Edit: 25 December 2011, 11:01:29 by 2396597 »

Joop121

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
Dat was een blunder van Ziggo ! !
Het blijkt dat het gebruik van nieuwsgroepen (per ongeluk) was uitgeschakeld!
 Dus kon ik al die tijd niet inloggen, bij welke nieuwsserver dan ook.
Gelukkig kwam een goede medewerker daar achter en nu is het opgelost.

Misschien een tip voor anderen: laat Ziggo checken of de instellingen bij henzelf wel goed staan.