Author Topic: Password voor filmdownload  (Read 4248 times)

datkomtervan

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Password voor filmdownload
« on: 12 August 2011, 19:19:40 »
sinds enige tijd is het standaard dat wanneer je een film download , dat je bij het uitpakken van het materiaal verplicht bent om naar een website te gaan die je vraagt een korte?!?! vragenlijst te beantwoorden voordat je het paswoord mag hebben om de files de ontsluiten, en daar baal ik nou echt van om verplicht te worden al die rot reclametroep in mijn mailbox te krijgen , moet ik nou echt iedere keer die handeling doen!? wie weet hier raad mee, want lekker vrij een film downloaden en bekijken kan blijkbaar niet meer
graag jullie reacties
datkomtervan

Red Dwarf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2339
Re: Password voor filmdownload
« Reply #1 on: 12 August 2011, 20:26:06 »
Het enig advies wat ik op dat gebied heb, is een andere versie van de post dowloaden die niet beschermd is met een wachtwoord. tien tegen een dat die bestaat.

datkomtervan

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Re: Password voor filmdownload
« Reply #2 on: 14 August 2011, 18:19:53 »
Ja , omdat ik op dat gebied een echte "newbie" ben , heb ik toch niet stilgezeten en ben eens aan het speuren geslagen naar beter oplossingen, nou die heb ik gevonden!! ik heb mijzelf ingeschreven bij "usenet" , geweldig, geen "gezeik"meer meer met websites waar ik helemaal niet naar toe wil , gelijk dat wat ik zoek en wil hebben in een goede tot uitstekende kwaliteit, kost wel een eurootje of 9 per maand maar daar heb ik een hoop plezier van en geen gezoek meer of er iets tussen zit zonder paswoorden of zo.
Toch bedankt voor je reactie