Author Topic: hoe mijn .nzb laten zien op nzbindex.nl  (Read 4529 times)

polcomp

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
hoe mijn .nzb laten zien op nzbindex.nl
« on: 04 May 2011, 12:21:05 »
Hallo allemaal,


ik ben nieuw op dit forum omdat ik al een poosje bezig ben om het voor elkaar te krijgen een .nzb te posten op sites zoals nzbindex.nl en binsearch.info. na veel moeite heb ik het voor elkaar gekregen om een .nzb te maken. deze .nzb werkt perfect en ik heb deze gepost op spotnet en er zijn vele die de .nzb via de post hebben gedownload. maar nu is mijn vraag: hoe kan ik de .nzb ook via nzbindex.nl en binsearch.info laten posten, zodat mensen deze ook daar kunnen downloaden?
alvast super bedankt voor de hulp.


mvg,
PolComp

jaapf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 3040
Re: hoe mijn .nzb laten zien op nzbindex.nl
« Reply #1 on: 04 May 2011, 15:50:51 »
Gaat vanzelf. Hoef jij niets voor te doen. Gewoon de zoekterm invullen en klaar.

polcomp

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
Re: hoe mijn .nzb laten zien op nzbindex.nl
« Reply #2 on: 04 May 2011, 16:27:21 »
ow.... maar dat is dus niet zo... ik heb mijn bestanden gepost naar a.b.(...)   maar ik had nu ergens gelezen dat ik die a.b. moet veranderen in alt.bonairies. en dan moet het wel lukken. kben nu iets aan het uploaden met yenc power post. ik laat het wel weten als het nu wel gaat werken.

Blanche

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2834
Re: hoe mijn .nzb laten zien op nzbindex.nl
« Reply #3 on: 04 May 2011, 17:25:19 »
Je moet altijd de volledige groepnaam invullen waar je in wilt posten. Dus bijvoorbeeld alt.binaries.boneless. Let op dat het dus geen bonairies is zoals jij in je vorige bericht zegt...

polcomp

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 3
Re: hoe mijn .nzb laten zien op nzbindex.nl
« Reply #4 on: 04 May 2011, 17:29:55 »
kijk dat wilde ik weten. kdenk dat het nu helemaal goed gaat komen. ja ik bedoelde ook binaries, klein typefoutje.
nou super bedankt :d