Author Topic: NZBspy  (Read 16757 times)

jantjesmit69

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: NZBspy
« Reply #25 on: 03 March 2011, 17:28:09 »
zou iemand mij ook willen uitnodigen
heel erg bedankt!!

Jantje

jootje

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 6
Re: uitnodiging nzbspy
« Reply #26 on: 04 March 2011, 20:00:33 »
Ook ik wil graag een uitnodiging. :embarrassed:

Achey

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: uitnodiging nzbspy
« Reply #27 on: 05 March 2011, 16:32:41 »
Kan ik svp ook een uitnodiging krijgen voor nzbspy

bromber

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: NZBspy
« Reply #28 on: 06 March 2011, 12:22:09 »
Hallo,
Is het mogelijk dat iemand mij uitnodigt voor nzbspy??
Alvast bedankt.

Blanche

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 2834
Re: NZBspy
« Reply #29 on: 06 March 2011, 13:35:43 »
De twee topics over NZBspy met aanvragen voor uitnodigingen zijn nu samengevoegd in dit topic...

petje1305

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: NZBspy
« Reply #30 on: 06 March 2011, 18:23:44 »
hallo zou iemand mij ook een uitnodigingscode kunnen geven voor nzbspy hoor een hoop goeds en heb altijd met veel plezier met ftd gewerkt hoop hier hetzelfde gevoel weer een beetje te krijgen bvd petje

D0M1N4T0R

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Re: NZBspy
« Reply #31 on: 08 March 2011, 15:46:37 »
Graag ook een uitnodiging voor nzbspy..

Alvast bedankt!!

jwking

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: NZBspy
« Reply #32 on: 09 March 2011, 14:29:53 »
Ik zou graag een uitnodiginge voor NzBSpy willen ontvangen.
mvg JWKING 8) :-* 8)

tamtam

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 1
Re: NZBspy
« Reply #33 on: 09 March 2011, 16:04:41 »
hoi allemaal ,
 
ik zou ook graag een uitnodigingscode ontvangen voor nzbspy !!
zou iemand mij die misschien willen toe zenden............
alvast bedankt , groeten tamtam

2396597

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 251
Re: NZBspy
« Reply #34 on: 11 March 2011, 06:18:47 »
Brein dwingt Nzbspy tot stoppen

Quote
NZBSpy.nl is gesloten


Helaas vanaf vandaag 11 Maart 2011 is NZBSpy gesloten.

En daarom maar even een verhaaltje hoe het ooit begon. NZBSpy.nl wou een simpel en overzichtelijk aanbod van Films en Series aanbieden. Dit was ons gelukt en we zaten daarom ook binnen een week op 1.000 gebruikers. Na 1 jaar kwam de Stichting Brein al langs. Ik kan het me nog goed herinneren. Ze belde op om te vragen of ik wilde sluiten. "Stuur maar brieven naar me toe, waarin het staat.". Nooit gedaan, konden ze niet natuurlijk, ze hadden geen reden. Dus IP geblokkeerd en je kon je enkel via een uitnodiging aanmelden. Dit werkte fantastisch tot 8 Maart 2011.

En hoe en door Wie kwamen ze dan op de site? Oftewel wie is de Mol? ( Of mag ik dat niet zeggen volgens de Rechthebbende Programma Makers?)

Hoe dan ook NZBSpy.nl had 48 uur de tijd om de site te sluiten, anders zou er een boete van € 500,- per dag worden gevraagd. Ik kan dan ook niks anders als beheerder zijnde om dan maar te sluiten. Ook al zouden ze dit niet mogen, ze zullen ons hierna toch nooit met rust laten

Ik wil hierbij tevens nogmaals alle leden en Staff leden bedanken voor de gezellige 4 jaar. Maar niet getreurd 1 weg, 3 terug! Ze zullen en kunnen het nooit winnen. Ze pakken alleen eerst de sites aan die het niet kunnen opbrengen om een rechtszaak te beginnen! Zoek maar eens op Google.nl, type er maar eens Avatar in en zet er dan .nzb achter. En wat vind je? Juist de nzb. Dus indexeren mag wel? Ok, voor de volgende webmasters. Doe het dan zoals google!

Nog een punt die ik wil aankaarten en ook al eerder genoemd heb. Een film cover of info ( verhaallijn, duur, acteurs ) mag je niet zonder licentie tonen. Oftewel. Ze willen liever dat je nooit wat van de film te weten komt dan dat ze hem graag verspreiden. Ook hierom kan ik de site niet doorzetten.

Maargoed nog wat leuke uitspraken van Stichting Brein : Wij verzoeken en indien nodig, sommeren u om binnen 48 uur na het ontvangen van deze brief het volgende te doen:

Ik heb het vrijwillig gedaan dus een tekst als "Op last van.... deze uitspraken houden." hoef ik niet te plaatsen.

En dreigen!?
Wellicht ten overvloede, wijzen wij u nog op het feit dat inmiddels vele soortgelijke 'usenet-fora' zoals ftn2day.nl, ftaclub.net, Twilightnzb.com en Crosspost.nl aan onze sommaties hebben voldaan.

Dat kan ik ook! Beste Mol binnen NZBSpy.nl ik heb je bijna te pakken, alle puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats.
Bedankjes en andere berichten kun je nog steeds sturen naar info@nzbspy.nl of op http://nzbspy.nl/
« Last Edit: 11 March 2011, 06:24:06 by 2396597 »