Author Topic: server  (Read 2233 times)

rudyr

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
server
« on: 25 August 2013, 13:38:02 »


beste ,

ik wil een nzb downloaden met paswoord protectie erop.
ik heb het Postnaam ,Bestandsnaam  , Newsgroup en Wachtwoord.

ik heb via een website een nzb file gemaakt en op de pc gezet.
ik heb grabit geinstaleerd en de nzb opent in grabit.


daardoor importeert hij een lijst met files , en komt dit in de rubriek 'batch'
echter het downloaden is steeds 0.0% + host error + socket error.

wat moet ik meer doen?

merci


rudyr

  • Just Arrived
  • *
  • Posts: 2
Re: server
« Reply #1 on: 25 August 2013, 22:35:27 »
mits wat googlen : vond ik  :

Middels een e-mail heeft de Belgische provider Skynet zijn klanten laten weten dat met ingang van 1 februari 2007 niet langer binaire bestanden via de nieuwsserver verspreid zullen kunnen worden.
 
 Skynet stelt dat er dusdanig veel bestanden illegaal verspreid worden dat het niet langer opportuun is om de dienst aan te blijven bieden. Het bedrijf benadrukt dat het nntp-protocol toegankelijk blijft zodat klanten steeds gebruik kunnen maken van third-party nieuwsservers. Gebruikers van de servers achter news.skynet.be klaagden al verscheidene maanden over de onvolledigheid van berichten en binaire bijlages, maar met de aankondiging van Skynet is meteen ook duidelijk geworden waarom daar geen actie tegen ondernomen werd. In november had de provider al de toegang tot een twintigtal nieuwsgroepen uit de alt.binaries-categorie geblokkeerd op zijn servers, in het kader van een overeenkomst met de Internet Service Providers Association en de Belgian Anti Piracy Federation. In ruil krijgen de Belgacom/Skynet-abonnees overigens wel een text-only nieuwsserver die een historie van drie maanden zal bijhouden.


iemand tips om via tor ofzo te kunnen werken?

jaapf

  • Forum expert
  • *****
  • Posts: 3040
Re: server
« Reply #2 on: 26 August 2013, 16:38:19 »
Tor helpt niet met dit probleem.
De oplossing is om via een betaalde usenetserver te gaan downloaden (of via torrents).