Welkom op het Binaries4all forum. Binaries4all is dé site over binaries nieuwsgroepen op Usenet. Werken met nieuwsgroepen leer je in onze handleidingen op Binaries4all.
en internet zegt: "UltraLeecher is bijna een exacte kopie van Newsleecher maar dan wel met de opmerking dat de zwakke of mindere punten van Newsleecher eruit zijn gehaald en/of verbetert."
Ik heb niet veel ervaring met andere programma's dan Newsleecher. Ik ben daar vrij lang geleden bij terecht gekomen en heb nooit echt serieus met andere programma's gewerkt.
Die downloadsnelheid kan Newsleecher dus wel halen en ook met minder dan 10 lijntjes weet ik uit eigen ervaring. Ik ben er dus niet van overtuigt dat het probleem bij Newsleecher zelf ligt. Dat je het met Altbinz wel lukt suggereert dat het ook niet aan je provider ligt. Je zou eens kunnen testen met je Anti-Vrus uitgeschakeld.
De door Newsleecher aangegeven downloadsnelheid ligt beduidend lager dan die welke Spot-Net vermeldt.
Ander subject op dit forum: Re: Download snelheid met newsleecherDe door Newsleecher aangegeven downloadsnelheid ligt beduidend lager dan die welke Spot-Net vermeldt.
Aantal connecties in Newsleecher heb je ingesteld toen je de server configureerde, zou ik zo denken. Het aantal connecties dat gebruikt wordt en wat ze op dit moment doen staan onderaan in het "botwindow". Hoe dit bij Spotnet of sabnzbd werkt kan ik je niet vertellen. Maar ook daar moet je het zelf geconfigureerd hebben, schat ik zo. Zoek de menu's af in die programma's voor de instellingen. Voor Newsleecher kun je de serverinstellingen veranderen in de manager-tab. Je mag niet verbonden zijn met de server als je de serverinstellingen wilt wijzigen. Je kunt de server "uit/aan-zetten" door op de "connect" button bovenaan het scherm te drukken.
En aangezien ik een goede payserver gebruik, al is die wel vrij duur, kan ik heel vaak wel downloaden wat ik wil hebben.
Op die pagina zijn het Ziggo, UPC en Caiway. Elk bestrijken ze een eigen gebied (deel van Nederland), helaas hebben we in NL dus niet de mogelijkheid om te kiezen tussen kabelaanbieders.
Hallo Daniël, Met dank. Ziggo was de laatste tijd volop in het nieuws, UPC lijkt sinds kort eindelijk wat minder negatief in het nieuws te komen en een Caiway-account heb ik al vaak overwogen. Wordt hier aangeboden via de kabel(maatschappij) …… ps. 'n paar dagen geleden op het Telfort forum: "Een openbaar "geheim" wordt prijsgegeven: telfort fuseert per 1 jan. 2012 met de kpn. Met andere woorden de kpn slokt geruisloos telfort op......". Een reden te meer om nu bij Telfort te vertrekken. XS4All, HCCnet en nu Telfort weer..........