Author Topic: nzb nog niet zichtbaar

jeroendekock

• Just Arrived
  • *
nzb nog niet zichtbaar
« on: 29 July 2010, 11:55:50 »
Ik ben hier nieuw,maar zit al 1,5 jaar op ftd.Dus allemaal een goedemorgen. Ik heb een vraag over nzbs die er nog niet zichtbaar zijn maar wel in de maak zijn. Je zou dit ergens moeten kunnen zien, kan iemand mij uitleggen waar :embarrassed: ?Bedankt alvast Gr Jeroen

Blanche

• Moderator
Re: nzb nog niet zichtbaar
« Reply #1 on: 29 July 2010, 13:18:49 »
Ik snap je vraag niet helemaal. Bij het uploaden van bestanden naar usenet, duurt het altijd even voordat ze op alle servers te zien zijn. Daar zul je dus even op moeten wachten. In de tussentijd is het niet mogelijk om te zien welke bestanden er nog bij komen...

Is dit wat je bedoelde? Zo niet, dan moet je je vraag iets duidelijker stellen.

jeroendekock

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 29 July 2010, 18:13:46 »
Ik bedoel daarmee te zeggen,films die nog niet op ftd staan,maar wel in voorbereiding zijn. Bijvoorbeeld nights in rodanthe is nog nergens te vinden. Maar iemand verwacht hem te kunnen posten binnenkort. Gr Jeroen

Red Dwarf

• Donator
« Reply #3 on: 30 July 2010, 06:49:09 »
Een server kan dus niet 'zien' wat er geupload gaat worden. En kan er dus ook niet naar verwijzen. De enige die het echt weet is degene die de upload gaat doen.

jaapf

• Moderator
« Reply #4 on: 03 August 2010, 21:59:34 »
Uit je bericht blijkt dat je vraag te maken heeft met het downloaden of verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Zoals in de forumregels beschreven staat, sluiten we dit topic omdat we ons daar niet mee inlaten op dit forum.