Author Topic: Newsleecher geeft bij repair & extract geen info meer

janna44

• Just Arrived
  • *
Ik gebruik bij newsleecher, versie 3,9 Final, altijd de repair en extract. Maar sinds 2 dagen, en ik weet niet wat er gebeurt is, geeft hij alleen nog maar de bestanden weer, maar niet wat er achter hoort te staan, vb dat hij aan het repareren is. Of als hij klaar is: finished.

Het is net alsof ik een balkje naar rechts zou moeten verschuiven, om het te voorschijn te toveren, net zoals je het onderste gedeelte van het scherm ook naar boven en naar onderen kan bewegen. Alleen ik heb geen enkele mogelijkheid gevonden om iets te verschuiven. Ik heb alle opties en mogelijkheden ook al geprobeerd.
Ik ben bang dat als ik newsleecher eraf haal en opnieuw installeer, hij gewoon dezelfde instellingen houd. Ik heb ook nergens iets gevonden om de standaardinstellingen weer te pakken, te resetten.

Is er iemand die weet hoe ik de informatie weer terug kan krijgen in repair en extract?

groetjes janna

Red Dwarf

• Donator
Re: Newsleecher geeft bij repair & extract geen info meer
« Reply #1 on: 13 July 2010, 17:55:27 »
Probeer dit eens. Klik met de rechtermuisknop op de balk waar alle kolom titels in staan. Als geen vinkje (v-tje) bij "Status" staat klik daar dan op.

janna44

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 13 July 2010, 18:23:14 »
Ik weet niet precies waar ik moet klikken. Als ik klik op de titels die ik gedownload heb (in het tabblad repair en extract) of op een blauwe horizontale balk, krijg ik alleen het menu: change destination, remove selected, find in supersearch, file set properties en additional options.
Waar ik ook klik, krijg ik deze opties.

Kun je me vertellen waar ik precies moet klikken? Bedankt voor je hulp. Tot nu toe heeft hij perfect gewerkt.

Red Dwarf

• Donator
« Reply #3 on: 13 July 2010, 22:34:11 »
Het beeldje hieronder komt uit de R'nE tab

Op die balk waar size act., size exp., blocks en status staat wil jij ook de kolom "status"  hebben staan. Er hoort dan een vinkje te staan bij status. Zoals hier:

Dat windowtje kun je tevoorschijn toveren door met je rechtermuisknop te klikken op de balk waar het kopje met de status in hoort te staan. Dit werkt trouwens in vrij veel, niet alle, programma's op deze manier. Misschien een tipje voor de toekomst.

janna44

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 14 July 2010, 11:06:18 »
Ik heb ook een printje gemaakt van hoe het er bij mij uitziet, maar ik weet niet hoe ik dat toe kan voegen net als jij. Het is een jpg bestandje
De balk waar jij de filename, size act. etc in hebt staan, heb ik helemaal niet meer. Alleen de filename.
Precies daarboven staan de STOP ENABLED REPAIR etc.
Als ik op de blauwe balk klik die horizontaal over de filename staat, krijg ik het menu waar ik het eerder over had. Is het misschien mogelijk om je print iets groter te maken zodat ik kan zien hoe het er erboven uitziet?
En kun je mij vertellen hoe ik mijn print kan laten zien.

Bedankt dat je wilt helpen.

groetjes janna

Red Dwarf

• Donator
« Reply #5 on: 14 July 2010, 17:13:46 »
Ik hoop dat dit groot genoeg is.

janna44

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 14 July 2010, 17:38:42 »
ja, super dit.
Ik mis dus dit hele witte balkje.
Onder het woordje stop en enabled begint dus bij mij gelijk de eerste filename.

Heb je enig idee hoe ik deze witte balk terug kan krijgen?

Red Dwarf

• Donator
« Reply #7 on: 14 July 2010, 23:11:04 »
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Dit is niet een instelling die je aan of uit kunt zetten. Die balk is er gewoon. Het enige wat ik kan bedenken is opnieuw installeren.

Darkling

• Forum expert
« Reply #8 on: 14 July 2010, 23:55:32 »
Heb je al een herinstallatie van newsleecher geprobeerd?

janna44

• Just Arrived
  • *
« Reply #9 on: 15 July 2010, 13:57:30 »
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar ik weet niet hoe ik alle informatie die de pc "in zijn achterhoofd houd" moet verwijderen. Want nadat ik hem heb verwijderd, opnieuw heb opgestart en een trial versie geinstalleerd heb (was mijn eigen oude versie kwijt) kreeg ik gewoon mijn eigen programma weer, incl license key.

Maar dus weer geen info balk.

Red Dwarf

• Donator
« Reply #10 on: 15 July 2010, 18:18:58 »
Die license-key staat in het register. De rest van de configuratie files staan in de appdata map van NewsLeecher. Afhankelijk van de windows versie kan de lokatie daarvan enigzins verschillen. In de meeste gevallen moet je daar toegang toe kunnen krijgen door de map %appdata%\Newsleecher\ te gebruiken. Als je die map in zijn geheel weghaalt start je met een volledig 'schone' installatie. De license key zou je eventueel kunnen verwijderen vanuit NewsLeecher zelf, via het menu: "Help>License Key Tools>Uninstall Active key"

janna44

• Just Arrived
  • *
« Reply #11 on: 15 July 2010, 20:43:27 »
Het is gelukt, dank je wel. Ik heb de license key laten staan, maar de data map verwijderd. Alles weer opnieuw ingesteld en mijn balk is weer terug. Snap echt niet hoe hij verdwenen is, maar ben blij dat ik hem terug heb.

Red Dwarf

• Donator
« Reply #12 on: 16 July 2010, 07:10:57 »
Goed om te horen