Author Topic: downloaden newby

noppes12

• Just Arrived
  • *
downloaden newby
« on: 01 July 2010, 13:20:42 »
Heb het werkte gekregen das al heel wat.

De reden dat ik newsserver wil gebruiken omdat ik iets zoek wat ik mis, ene daar is een nbz file van op een site, maar nu is dit niet te downloaden, wat er is niks ofzo.

Nu is mijn vraag want het is ooit eens gepost geweest door iemand, dus zullen diverse mensen het wel hebben gedownload. ( weet dit zeker want het staat te koop op internet marktplaats )

Nu ben ik reeds al in het bezit van deze film <-- legale versie) maar deze film is nooit uitgebracht met nederlandse sub.

hoe kan je een oud nbz post weer online krijgen ( werkend )

Het gaat mij alleen om de ondertiteling van de film het orgineel heb ik boek ook trouwens.

ik zet de naam ervan hier neer als dat niet mag ( mod ) haal dan alleen de filmnaam weg.
Flowers in the attic  aka bloemen op zolder.  is ooit eens door een ene lieske68 op een server gezet.

Bvd, John

Red Dwarf

• Donator
Re: downloaden newby
« Reply #1 on: 01 July 2010, 17:20:05 »
Dat is 625 dagen geleden op die newsserver gezet. Bijna alle servers hebben dat al lang geleden 'weggegooid'. Er zijn maar weinig servers die posts zo lang bewaren. wat je zou kunnen proberen is om een verzoek te doen op een of andere community. Als je bereid bent om wat geld neer te leggen zou je een abonnement kunnen nemen op bijvoorbeeld GigaNews, daar kun je die film nog wel downloaden.

jaapf

• Moderator
Re: downloaden newby
« Reply #2 on: 02 July 2010, 07:59:23 »
Uit je bericht blijkt dat je vraag te maken heeft met het downloaden of verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Zoals in de forumregels beschreven staat, sluiten we dit topic omdat we ons daar niet mee inlaten op dit forum.