Welkom op het Binaries4all forum. Binaries4all is dé site over binaries nieuwsgroepen op Usenet. Werken met nieuwsgroepen leer je in onze handleidingen op Binaries4all.
Ik wilde newsleechter opstarten en kreeg dit te zien:Error: Unable to load the existing Repair'n'Extract Sets. Resetting Sets. Reason: The Sets File Seems to be Corrupted. click OK. Notice: Disabling server:. Reason: Server hostname is empty. click OK. (again) Error: Cache file seems to be corrupted. Unable to load articles. click OK. Application bug details >> Bug Data1: klskjaaa Bug Data2: List index out of bounds (0)Iemand enig idee wat ik moet doen!ik heb overigens al opnieuw geinstaleerd en verwijdert opnieuw opgestart! maar zonder resultaat!
ik heb het zelfde probleem kan newsleecher (beta) ook niet meer opstarten. Het blijkt dat je bij een beta versie ook de "url uit de hosts" moet verwijderen. Ik werk zelf met vista, kan echter niet vinden waar de "url" staat. vlg een collega van mij moeten alle verwijzingen daarin verwijderd worden voordat je newsleecher opnieuw kan installeren, dit zou alleen gelden bij een beta versie. Hij vertelde mij dat de "url hosts" in de subdir windows/system32/drivers/ect. hosts moet zitten :( :( . Ik heb gisterenavond alle directory's nagekeken en niets hierover kunnen vinden. Misschien dat dit iemand iets zegt?