Hallo,
Ik heb een nieuwe computer gekocht en daarop LEGAAL Windows 7 op gezet. (Voor mijn ouders)
Alles ging prima, maar ik zit toch met enkele vragen.
Ik heb 3 gebruikers ingesteld. Mijn vader, moeder en een administrator account.
Ik zat gister Google Chrome te installeren bij mijn moeders deel. Daarna bleek opeens, dat ik het alleen voor mijn moeder heb geïnstalleerd. Terwijl ik het gewoon voor alle gebruikers wil hebben. Bij XP ging dat volgens mij gewoon altijd automatisch. Hoe zorg ik daarvoor, dat alle programma's gewoon worden geïnstalleerd bij iedereen tegelijk? Google Chrome is niet een ramp als je het per gebruiker moet doen, hooguit lastig en meer werk. Maar bij grote programma's zoals McAfee daar word ik niet zo blij van:P.
Dan nog iets.
Mijn ouders willen aparte documenten en favorieten enzo, maar wel bij elkaars deel kunnen komen als dat nodig is. Ik snap weinig van dat bibliotheken gebeuren in W7. Ik heb 3 partities. 1 voor Windows (C:) en voor ieder nog 1 apart. Bij XP op de oude PC, had ieder gewoon de eigen documenten op de eigen partitie en konden ze gewoon bij elkaars deel komen. Bij favorieten geld hetzelfde. Hoe moet ik dat hier doen? Ik heb al verschillende sites bekeken maar ik kom er niet echt uit.
Want nu als ik iets download bijvoorbeeld, komt het bij de gebruiker te staan die het heeft gedownload in de map C:/Gebruikers..Ik had die hele map al geknipt en geplakt naar de betreffende persoon want dat had ik op een site gelezen maar het werkt niet.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Als er meer info nodig is, dan hoor ik het wel;)
Alvast bedankt! Ook namens mijn ouders:P.