Author Topic: kpn problemen

Daan813

• Just Arrived
  • *
kpn problemen
« on: 26 April 2010, 14:20:47 »
Nog meer mensen die problemen hebben met Kpn? bij mij kan hij de newsserver weer eens niet vinden.

firestopper

• Just Arrived
  • *
Re: kpn problemen
« Reply #1 on: 26 April 2010, 20:52:17 »
Ik heb ook problemen, ik heb tweaknews.

danny010

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 27 April 2010, 18:31:40 »
Ik heb ook KPN, maar ik kan FTD niet updaten, is dat ook het probleem wat jullie hebben ?

dbeusink

• Just Arrived
  • *
« Reply #3 on: 07 June 2010, 09:48:42 »
@ danny010 FTD heeft niks te maken met KPN want FTD is een community daar moet je eerst gratis lid van worden.
De nieuwserver van kpn is: news.kpn.nl en géén NEWS.KPNPLANET.NL
std poort is: 119
gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet nodig
in prinipe moet dit werken suc6

Darkling

• Forum expert
« Reply #4 on: 07 June 2010, 20:20:25 »
@ danny010 FTD heeft niks te maken met KPN want FTD is een community daar moet je eerst gratis lid van worden.
De nieuwserver van kpn is: news.kpn.nl en géén NEWS.KPNPLANET.NL

Je kan kiezen uit 4 server adressen. Allemaal komen ze op hetzelfde adres uit:

news.kpn.nl
news.kpnplanet.nl
nova.planet.nl
binaries.news.planet.nl

RobinV

• Just Arrived
  • *
« Reply #5 on: 30 August 2010, 11:18:20 »
Sinds dit weekend lukt het mij niet meer om via de nieuwsgroepen van kpn te downloaden. Vorige week had ik geen enkel probleem, maar nu krijg ik de volgende foutmelding:
Unable to connect to news.kpnplanet.nl: 119

Ik heb ook de andere hierboven genoemde servers geprobeerd, maar dan krijg ik dezelfde soort foutmeldingen.

Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die sinds dit weekend niet meer kunnen downloaden met de nieuwsservers van kpn?

engeltje

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 06 September 2010, 20:29:27 »
Ook ik heb sinds gisteren problemen met de nieuwsservers van KPN. Ik kon nog wel verbinding maken, maar bij het downloaden kreeg ik allemaal storingen en ontbrekende delen. Vandaag trialversie van paid server uitgeprobeerd en alles werkt weer. In mijn topic van vandaag staan een aantal suggesties voor paid servers die je kunt proberen. Dan weet je of het aan KPN ligt of aan iets anders. Succes.

J03Rl

• Just Arrived
  • *
« Reply #7 on: 14 September 2010, 16:14:15 »
Sinds dit weekend lukt het mij niet meer om via de nieuwsgroepen van kpn te downloaden. Vorige week had ik geen enkel probleem, maar nu krijg ik de volgende foutmelding:
Unable to connect to news.kpnplanet.nl: 119

Ik heb ook de andere hierboven genoemde servers geprobeerd, maar dan krijg ik dezelfde soort foutmeldingen.

Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die sinds dit weekend niet meer kunnen downloaden met de nieuwsservers van kpn?

Ik heb precies het zelfde.
Als je je lijntje wat langer maakt staat er het volgende zinnetje:
Unable to connect to news.kpnplanet.nl: 119502 news.kpnplanet.nl: Access denied to your node - newsmaster@planet.nl
Dus inderdaad, er zijn meerdere mensen met problemen.
En ik verwacht dat dit een groot probleem bij KPN zelf is.