Author Topic: FTD & Windows7

taggy

• Just Arrived
  • *
FTD & Windows7
« on: 28 August 2009, 18:57:58 »
Ik heb Windows 7 geinstalleerd en een paar keer FTD kunnen opstarten.
Nu krijg ik telkens de melding dat Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist.
Zelfs inloggen met een nieuw account werkt niet meer.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

on3

• Just Arrived
  • *
Re: FTD & Windows7
« Reply #1 on: 31 August 2009, 00:42:27 »
Uitvoeren als Administrator?

(rechtermuis knop > uitvoeren als Administrator)

Ik heb geen Windows 7 't is dus een gokje...

ppakker

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 21 February 2010, 18:31:16 »
Uitvoeren als adm werkt niet. Heb hetzelfde probleem. Ondertussen al opgelost door iemand?

germain1

• Donator
« Reply #3 on: 22 February 2010, 16:12:45 »
staat er al je login naam/wachtoord van ftd klopt niet

bv  account aangemaakt met naam wachwoord 1234 maar je doet naam met ww 1224

Roblamers85

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 22 March 2010, 23:52:56 »
Ik heb zelf ook te maken met een dergelijk probleem welke ik tot op heden nog niet opgelost heb. Ik heb nooit problemen met FTD gehad maar sinds ik windows 7 geinstalleerd heb krijg ik iedere keer de foutmelding dat mijn wachtwoord in combinatie met mijn gebruikersnaam onjuist is.

Het rare in dit geval is dat als ik FTD opnieuw installeer en mijn wachtwoord en username invul dat hij het dan goed werkt. Als ik vervolgens mijn computer opnieuw opstart en FTD opnieuw open kan ik niet meer updaten of in de posts kijken omdat ik dan opnieuw dezelfde foutmelding krijg zoals bovenstaand is aangegeven.

Heb het al met een nieuwe account geprobeerd maar deze doet precies hetzelfde. Ook geeft mijn windows firewall toestemming aan FTD om alle werkzaamheden uit te voeren.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar kom er niet uit, can somebody help me please?

Darkling

• Forum expert
« Reply #5 on: 23 March 2010, 03:31:20 »
Een 1 op 1 kopie van het FTD forum Misschien heb je er iets aan?:

Wat moet  je doen als je de melding krijgt “gebruikersnaam/wachtwoord”   onjuist.

Let op dit geldt alleen voor deze melding.

In de meeste gevallen gaat het echt om een verkeerde ftdnaam/wachtwoord,   vraag daarom altijd eerst  je gegevens op via http://www.ftd.nu/retrieve.php
  Dit werkt alleen als je een juist email hebt ingevoerd bij de   registratie van je FTD account, indien dit niet zo is, moet  je  je   wenden tot een moderator, adressen vind je hier http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=84577

Indien je gegevens kloppen probeer dan hier in te loggen: http://www.ftd.nu/?section=inloggen
  Als dit lukt ligt het dus niet aan je gegevens, als het niet lukt, typ   je mogelijk je wachtwoord met hoofdletters of  je maakt tikfouten of   e.d.

Als je gegevens kloppen, en je kunt nog niet inloggen, verwijder alles   van FTD van je harde schijf, dus doe uninstall en kijk in de directory   waarin FTD geïnstalleerd stond of alles echt weg is. Reboot je pc.
  Eventueel kun je je systeem laten scannen door bijv. ccleaner.

Ga naar www.ftd.nu/upd   download FTD en installeer opnieuw, in 99% van de gevallen is het   probleem opgelost.

Is het niet opgelost ligt het probleem in een firewall en/of   virusscanner, dan kan het FTD programma niet goed communiceren met de   FTD server, die problemen kunnen wij niet oplossen.       
« Last Edit: 23 March 2010, 03:34:02 by Darkling »

Roblamers85

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 23 March 2010, 12:20:43 »
Mmm heb het bovenstaande geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Zou het dan misschien aan mijn AVG anti-vrius kunnen liggen?

Red Dwarf

• Donator
« Reply #7 on: 23 March 2010, 17:56:08 »
Misshien wel. Heb je 't al eens geprobeerd met AVG uigeschakeld?

teun23

• Just Arrived
  • *
« Reply #8 on: 23 March 2010, 20:24:14 »
Hallo allemaal,
Een vraagje over fTD,

ik heb deze op mijn nieuwe computer geinstalleerd. Maar als ik nu zoek dan krijg ik niet meer als 2 weken. nOp mijn oude compo zocht ie tot 2 jaar terug ongeveer. Weet iemand waar deze functie zit? (want neem aan dat je dit in kan stellen)
alvast bedank!

Roblamers85

• Just Arrived
  • *
« Reply #9 on: 24 March 2010, 10:03:15 »
Met AVG uitgeschakeld doet hij het ook al niet. Ik krijg nu wel iedere keer een melding dat windows FTD geen toegang geeft tot het register. Als ik het programma vervolgens uitvoer als administrator krijg ik nog steeds dezelfde melding :(

Red Dwarf

• Donator
« Reply #10 on: 24 March 2010, 17:07:29 »
En je hebt dus je wachtwoord opgevraagd bij FTD? En die login checker geprobeerd (http://www.ftd.nu/?section=inloggen), waar Darkling over vertelde?

Roblamers85

• Just Arrived
  • *
« Reply #11 on: 24 March 2010, 19:13:02 »
Ja heb ik gedaan. Kan wel gewoon inloggen bij de login checker...

Red Dwarf

• Donator
« Reply #12 on: 25 March 2010, 06:54:17 »
Dus de gegevens kloppen. Uitschakelen van AVG helpt niet. Heb je ook al geprobeerd FTD helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren? Als dat niet helpt kun je ook nog proberen of FTD wel in de veilige modus werkt, misschien zitten andere programma's dwars. Als je echt niet zonder FTD kunt, zou je nog kunnen overwegen om windows opnieuw te installeren.

Edit: Trouwens hebben we het hier over Windows 7? Ik heb geloof ik al eens gezegd in dit topic dat ik de indruk heb dat FTD (nog) niet goed werkt met Windows 7.
« Last Edit: 25 March 2010, 06:56:46 by Red Dwarf »

Roblamers85

• Just Arrived
  • *
« Reply #13 on: 25 March 2010, 10:40:01 »
Ja ik heb eigenlijk alles al gedaan wat jullie voorgesteld hebben tot dusver zonder resultaat. We spreken hier inderdaad over windows 7... Iemand enig idee of er ook nog soortgelijke programma's of forums zijn waar ik terecht kan?

Blanche

• Moderator
« Reply #14 on: 25 March 2010, 12:57:35 »
Bij FTN (www.ftn2day.nl) gebruiken ze een webbased programma, dat zou je dus ongeacht je besturingssysteem moeten kunnen gebruiken.

Darkling

• Forum expert
« Reply #15 on: 31 March 2010, 17:34:05 »
Ik heb geloof ik al eens gezegd in dit topic dat ik de indruk heb dat FTD (nog) niet goed werkt met Windows 7.
FTD werkt perfect op windows 7.

Voor de mensen die een probleem met inloggen hebben, zitten er rare tekens in je inloggegevens? hier heeft FTD ook moeite mee, heb ik ondertussen gelezen.

shinigurai

• Just Arrived
  • *
« Reply #16 on: 20 April 2010, 21:31:07 »
sinds vandaag doet ftd raar kan het wel opstarten, maar als ik wil updaten of meteen naar een post gaan dan krijg ik een error scherm met de tekst:

Helaas is er iets mis met het FTD PAP Bannersysteem en moet FTD worden afgesloten. Herstart FTD. EXcuses voor het ongemak.
Problemen bij het parsen van bannerdata

en een ander scherm waar in staat: Fill Threads Database v3(in titel balk) en daaronder een rood rondje met wit kruis met daarnaast Onherstelbare fout.

ik heb FTD nu al 4x op nieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft

edit: geen idee hoe maar het probleem is opgelost
« Last Edit: 20 April 2010, 21:53:17 by shinigurai »

Red Dwarf

• Donator
« Reply #17 on: 21 April 2010, 06:16:02 »
Die foutmelding over het banner systeem komt me bekend voor. Had dat niet te maken met dat het programma uitgevord moest worden als administrator/beheerder?

jaapf

• Moderator
« Reply #18 on: 21 April 2010, 06:54:36 »
Je moet FTD niet in de standaard "program files" folder installeren maar in een andere root-folder (of de root zelf). Heeft te maken met de nieuwe locatie waar microsoft vindt dat software bestanden moet oplsaan die gewijzigd kunnen worden door gebruikers en/of programma's. Was ook in Vista al zo.