Author Topic: Vraag over FTD

daphnejewel

• Just Arrived
  • *
Vraag over FTD
« on: 24 April 2010, 10:57:53 »
Hallo allemaal,

Ik wil graag weten of iemand van jullie het volgende aan mij uit kan leggen. Een goede vriend van mij heeft over msn al geprobeerd mij één en ander uit te leggen, maar dan krijg ik het niet. Misschien kunnen jullie het duidelijker. Als ik in FTD een film aanklik, krijg ik het volgende scherm:

verwijderd 
Nou zegt die goede vriend van mij dat ik in het blauwe scherm (dus met de film info) meer dan 3 pictogrammetjes moet hebben.
Klopt dat? En weet iemand misschien hoe ik dat krijg?

Opmerking van moderator: lees even de forumregels!Daarin staat duidelijk dat het niet de bedoeling is om te melden wat je probeert te downloaden:dit is voor het oplossen van je vraag niet relevant, en we zijn hier niet in geïnteresseerd!
« Last Edit: 24 April 2010, 11:00:49 by jaapf »

jaapf

• Moderator
Re: Vraag over FTD
« Reply #1 on: 24 April 2010, 11:03:38 »
Wellicht bedoeld je vriend een NZB knopje. Die is standaard niet in FTD aanwezig. Er zijn wel add-ons die zo'n extra knopje beschikbaar maken.

Zie ook in onze portal: http://www.binaries4all.nl/ftdaddons/

daphnejewel

• Just Arrived
  • *
Re: Vraag over FTD
« Reply #2 on: 24 April 2010, 17:12:21 »
Ok dank je wel. Het is gelukt. Ik kan nu downloaden. Overigens, het ging niet om de film specifiek, maar puur om de symbooltjes bovenin. Maar een volgende keer zal ik een eventuele afbeelding wat verder bijsnijden dat de film niet zichtbaar is.