Author Topic: Nero dvd branden, niet afspeelbaar

Erik Reintjens

• Respected visitor
Nero dvd branden, niet afspeelbaar
« on: 09 April 2010, 13:41:05 »
Hallo,

Ik wil een film branden met Nero Burning Rom maar als ik alle videobestanden selecteer en als ik daarna op brand klik krijg ik de volgende foutmelding: ''Opnieuw toewijzen DVD-Videobestanden msilukt. De resulterende DVD-Video is wellicht niet afspeelbaar. Wilt u doorgaan?''
Bij gebeurtenis staat dat VTS_07_1.VOB niet aanwezig is.
Ik heb het al vaker gehad maar vaker gaat het ook gewoon goed en komt er geen foutmelding. Ligt dat nu er aan dat ik geen payserver gebruik of ligt het aan de poster? Misschien dat als ik hem met een payserver binnenhaal dat hij het dan wel doet?

Mvg, Erik

Red Dwarf

• Donator
Re: Nero dvd branden, niet afspeelbaar
« Reply #1 on: 09 April 2010, 14:07:10 »
De server waarmee je 'm binnenhaalt is niet van belang (Tenzij de post incompleet is.) maar als ie incompleet was geweest had je 'm al niet kunnen uitpakken, dus dat is niet het probleem. Dan blijven er nog een paar mogelijke oorzaken over: de poster en Nero. Zoals de foutmelding al zegt: "De resulterende DVD-Video is wellicht niet afspeelbaar." Maar heel vaak is zo'n DVD ook wel gewoon afspeelbaar. Je zou eventueel nog een ander programma kunnen proberen, ImgBurn bijvoorbeeld.
Als de poster een fout heeft gemaakt kun je dat niet verhelpen.

Mogelijkerwijs zou 't ook nog aan je computer kunnen liggen. Maar dat is wel een beetje ver gezocht, vind ik.

germain1

• Donator
« Reply #2 on: 09 April 2010, 14:07:20 »
nee ligt gewoon aan programma

maar weet uit ervaring dat je foutmelding kunt negeren en gewoon branden

dvd is wel afspeelbaar en zonder problemen

Erik Reintjens

• Respected visitor
« Reply #3 on: 09 April 2010, 15:26:38 »
Oke dan ga ik hem eens met Imgburn branden en anders gewoon de foutmelding negeren en dan kijken of hij het doet.
bedankt voor de reacties!