Author Topic: Posts worden niet gevonden

robbiedobbie

• Just Arrived
  • *
Posts worden niet gevonden
« on: 15 March 2010, 07:19:18 »
Hallo allemaal,

Ik gebruik de ziggo nieuwsgroep (voorheen @home). voor het uploaden gebruik ik camelsystem powerpost (nieuwste versie). Ik heb wel eens vaker iets gepost en dit ging altijd goed. Nu heb ik de laatste dagen geprobeerd te posten, maar die post word nergens gevonden. Niet in nzbindex, niet in binsearch, enz. Wel kan ik de post met de gemaakte nzb gewoon downloaden.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,
Robbiedobbie

jaapf

• Moderator
Re: Posts worden niet gevonden
« Reply #1 on: 15 March 2010, 07:22:08 »
Misschien mag er niet gepost worden via de server van @home en geven zij de posts niet door aan de rest van de wereld.

robbiedobbie

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 15 March 2010, 07:31:41 »
Dat zou kunnen maar ik heb nergens mensen gevonden die dezelfde problemen hebben en ik heb al vaker via hun servers gepost.

jaapf

• Moderator
« Reply #3 on: 15 March 2010, 12:49:41 »
Kan je de headers wel ophalen met een nieuwsreader? Kan het zijn dat je een (voor de zoekmachine) ongeldige header hebt gebruikt?

robbiedobbie

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 15 March 2010, 16:24:07 »
Ik heb de headers bijna standaart gelaten. heb alleen in het begin de haakjes met vraagtekens vervangen door het (ftdnummer). verder staat alles standaart.

EDIT: Het ligt ook niet aan de nieuwsgroep. Heb geprobeerd met smsusenet en ook die upload gewoon goed, maar de post is niet te vinden.
« Last Edit: 15 March 2010, 17:40:42 by robbiedobbie »

jos12345

• Just Arrived
  • *
« Reply #5 on: 19 March 2010, 12:52:07 »
Hoi allemaal,

Ik zit met het zelfde probleem kan ook niet meer uploaden via ziggo en het maakt niet uit wat ik doe.
Ik gebruik power post en met het uppen zegt ie alles OK, en kijk vervolgens in de nieuwsgroepen waar ik het in zet en niets te vinden.
Zelfs meerdere nieuwsgroepen gebruikt, niks te zien. met een groot bestand, niks te zien, klein bestand niks te zien alles wel tig keer nagezien met de instellingen en ook het handboek er weer bij hoe moet ik posten alles nagelopen werkt zo te zien normaal geen enkele foutmelding en niets te zien in de nieuwsgroepen???
wie weet er wat van??
Dit is al enige weken zo maar kom er niet uit.
Voorheen kon ik gewoon uppen geen probleem ermee.
ik gebruik quicknet maar is ook over gegaan in ziggo.
Ook met die naam alles geprobeerd niks.
Oja downloaden gaat wel normaal.

Jos

« Last Edit: 19 March 2010, 12:54:09 by jos12345 »

Heaven

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 17 June 2010, 16:48:40 »
Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteren een Wii-game in de bins gezet met Ziggo, maar is nergens terug te vinden  :huh: :huh: . Ik heb geen idee waar de post is gebleven, iemand al een idee?

Red Dwarf

• Donator
« Reply #7 on: 17 June 2010, 17:12:41 »
Je geeft te weinig details om ook maar een poging te doen, zelf te zoeken. Kan ook lastig zijn als je niet tegen de forumregels in wilt gaan. maar een reden zou kunnen zijn, dat je niet lang genoeg hebt gewacht tot je post is 'doorgedrongen' tot de site waarop je hebt gezocht. Misschien wordt de groep waarin jij gepost hebt niet geindexeerd. Een andere reden zou kunnen zijn dat je post niet goed is gegaan en door de Ziggo-server geweigerd is.

Heaven

• Just Arrived
  • *
« Reply #8 on: 17 June 2010, 18:20:02 »
Je geeft te weinig details om ook maar een poging te doen, zelf te zoeken. Kan ook lastig zijn als je niet tegen de forumregels in wilt gaan. maar een reden zou kunnen zijn, dat je niet lang genoeg hebt gewacht tot je post is 'doorgedrongen' tot de site waarop je hebt gezocht. Misschien wordt de groep waarin jij gepost hebt niet geindexeerd. Een andere reden zou kunnen zijn dat je post niet goed is gegaan en door de Ziggo-server geweigerd is.
Wat zou je willen weten verder? Ik heb bij meerdere mensen (ICT-ers o.a.) gevraagd. news.ziggo.nl (haalt geen groepen binnen bijvoorbeeld, geen idee hoe en wat). Als ik via Tweaknews post, kwam het wel binnen, maar ook dat lijkt moeilijker te gaan, om maar niet te zeggen dat het niet lukt.

zoek eens op sponsramtboot als je wil.

Red Dwarf

• Donator
« Reply #9 on: 17 June 2010, 19:56:20 »
Gevonden, staat in a.b.boneless en het zijn 63 rars. Ik denk dat je gewoon te snel bent geweest, want ik zie de laatste 3 rars nog niet compleet staan (60-62) Ook zie ik nog geen par2-bestanden, aleen nog maar de 'lege' index-file.

Heaven

• Just Arrived
  • *
« Reply #10 on: 17 June 2010, 20:01:47 »
Zijn in totaal 102 bestanden en wat je nu ziet is repost via Tweaknews. Die van gisteren is gewoon niet te vinden!

Red Dwarf

• Donator
« Reply #11 on: 18 June 2010, 06:28:26 »
Okay. Aangezien 't nu wel lukt, lijkt 't mij dat je instellingen goed zijn. Misschien kan Ziggo hier meer over zeggen, het lijkt mij dat 't probleem aan hun kant zit.

Heaven

• Just Arrived
  • *
« Reply #12 on: 18 June 2010, 18:26:09 »
Daar lijkt het inderdaad zeker op, in ieder geval bedankt voor het meedenken en je input!!!  :)

jaapf

• Moderator
« Reply #13 on: 21 June 2010, 08:22:09 »
Uit je bericht blijkt dat je vraag te maken heeft met het downloaden of verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Zoals in de forumregels beschreven staat, sluiten we dit topic omdat we ons daar niet mee inlaten op dit forum.