Author Topic: Turbo compressed headers

mallebabbes

• Just Arrived
  • *
Turbo compressed headers
« on: 08 March 2010, 10:13:32 »
Ik gebruik newsleecher. Normaal als je headers ophaalt wordt onder destription gemeld "non compressed headers received". Soms echter staat daar "turbo compressed headers received". Dit laatste werkt supersnel en zou ik voor alle updates willen gebruiken. Min vraag is kan ik dit instellen en zo ja waar en hoe. Kan iemand mij hiermee helpen?

Red Dwarf

• Donator
Re: Turbo compressed headers
« Reply #1 on: 08 March 2010, 18:50:16 »
Dit is afhankelijk van de niewsserver die je gebruikt. Deze 'feature' wordt niet door alle servers ondersteund. Meer dan de optie aanzetten in je newsreader kun je dus niet doen.

mallebabbes

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 08 March 2010, 19:26:58 »
Maar waar doe je dat in newsleecher?

Red Dwarf

• Donator
« Reply #3 on: 09 March 2010, 06:53:47 »
Stond in de release-notes.  :tongue: Standaard staat dit aan. Dat kun je zien, omdat je anders nooit gemerkt had dat dit bestond. :d Maar als je 't echt wilt weten, dit kun je uitzetten in "adv. nerdy tweaks". Het heet "Article download Xfeat compression" Als je zoekt op "download" vind je die optie al vrij snel. true(waar) is aan, false(niet-waar) is uit.

mallebabbes

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 09 March 2010, 09:42:30 »
Dank je Red Dwarf. Ik heb het gevonden. Weet je of er payservers zijn waar je de turbo maximaal kunt gebruiken en niet zoals bij eweka of en toe?

Red Dwarf

• Donator
« Reply #5 on: 09 March 2010, 18:55:03 »
Ik weet dat de nieuwsserver die ik gebruik (GigaNews) het ondersteunt. Daar houdt mijn kennis op dat gebied op.

mallebabbes

• Just Arrived
  • *
« Reply #6 on: 09 March 2010, 19:04:12 »
Nogmaals bedankt Red Dwarf. Mochten anderen hier meer over weten, dan hoor ik dat graag.

Darkling

• Forum expert
« Reply #7 on: 10 March 2010, 02:04:59 »
Astraweb, Giganews, Supernews (is ook Giganews alleen goedkoper), Newshosting, enz... Zover ik weet ondersteunen (bijna) alle buitenlandse payservers dit.