Author Topic: Kan ik niet in alt.binaries.ftd posten?

rstu

• Just Arrived
  • *
Kan ik niet in alt.binaries.ftd posten?
« on: 25 January 2010, 07:23:47 »
Dit weekend mijn eerste post geplaatst. Het was een dvd met gitaarinstructie. Ik kon geen passende groep vinden, dus ik dacht in mijn onschuld alt.b.ftd te nemen. Alles ging goed, dus ik dacht zaterdag enthousiast mijn post aan te melden, maar alt.b.ftd staat helemaal niet in het lijstje. Wel alt.b.fta en alt.b.ftn. Bovenaan zie ik een waarschuwing dat ik ftd niet mag gebruiken, maar bedoelen ze daar het programma of de newsgroep mee?
Kortom hoe krijg ik nu mijn post toch nog gemeld? Sorry als ik het in mijn onschuld verkeerd heb gedaan.
« Last Edit: 25 January 2010, 07:42:54 by rstu »

jaapf

• Moderator
Re: Kan ik niet in alt.binaries.ftd posten?
« Reply #1 on: 25 January 2010, 07:56:39 »
a.b.ftd is indertijd opgezet om NZB's heen te posten van spots die je hebt gevonden. Vandaar de melding bij FTD en het ontbreken van de groep in de lijst.

Je post komt echter gewoon aan en kan ook gewoon worden gedownload.

rstu

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 25 January 2010, 11:16:27 »
Hallo Jaapf,
dank voor je reactie. Het klopt dat de post aankomt en dat ik hem kan downloaden. Dat heb ik ook al met succes gedaan. Het probleem is alleen dat als ik dit probeer te melden in FTD, zodat anderen er ook iets aan hebben, dat dat niet kan omdat die groep er niet tussen zit. Kan ik de nzb in een andere groep zetten en die aanmelden? Gaat dat dan goed?

germain1

• Donator
« Reply #3 on: 25 January 2010, 11:44:14 »
meeste kijken naar bestandsnaam en niet naar welke groep hij is gespot

dus gewoon aanmelden op naam men zal het heus wel vinden via naam

rstu

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 25 January 2010, 18:05:37 »
dank je wel germain1.
Ik ga het dan maar gewoon melden. Ik hoop maar dat het dan goed komt. Het is ook zonde van alle moeite als niemand er gebruik van maakt.

jaapf

• Moderator
« Reply #5 on: 25 January 2010, 22:59:53 »
En je kunt natuurlijk altijd een groep die niet in de lijst voorkomt handmatig via een stukje tekst toevoegen.