Author Topic: geluidsprintplaat

Cheezzhead

• Just Arrived
  • *
geluidsprintplaat
« on: 17 January 2010, 14:03:45 »
Hey mensen,

ik heb een klein probleempje met mn geluidsinstallatie, en ik hoopte dat iemand hier mij kon helpen.

Ik heb een Trust SP6300P, een oud ding maar hij doet het nog aardig. Het probleem is echter dat 1 van de aansluitingen (front right) niet werkt. Als ik er iets inplug geeft de desbetreffende speaker alleen maar ruis en geen geluid. Het ligt niet aan de speakers, want ik heb er verschillende op aangesloten. Nu heb ik dat ding  (ben de naam even vergeten) opengemaakt en heb ik wat aan de printplaat gesleuteld, maar geen resultaat. De garantie is allang vervallen, maar weet iemand wat ik kan doen? Misschien ook handig te vermelden dat hij alleen begint te ruisen als ik de set op de computer aansluit (dus met de groene plug)

Greetzz
Cheezzhead

Blanche

• Moderator
Re: geluidsprintplaat
« Reply #1 on: 17 January 2010, 14:25:39 »
Dit is een forum over het gebruik van usenet en gerelateerde zaken. Het lijkt me dus niet helemaal de juiste plaats om een vraag over een geluidsinstallatie te stellen? Daar zullen vast veel specifiekere fora voor zijn, waar de kans op een concreet antwoord veel groter is!