Author Topic: 482 Authentication Rejected

laso

• Explorer
  • **
482 Authentication Rejected
« on: 14 January 2010, 13:11:07 »
Ik heb Grabit en telkens krijg ik dit in beeld: '482 Authentication Rejected'.
Terwijl ik gewoon mijn inloggegevens van Ziggo goed invul.
Enig idee hoe dit komt?

Darkling

• Forum expert
Re: 482 Authentication Rejected
« Reply #1 on: 14 January 2010, 15:34:45 »
Heb je wel de gehele e-mailadres ingevoerd met bijhorende wachtwoord?

Dami

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 11 March 2010, 13:32:55 »
Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb EN mijn volledige emailadres van ziggo en de daarbij behorende wachtwoord gebruikt.
Toen dat niet werkte heb ik de ziggo online gegevens geprobeerd, maar ook dat werkte niet. En mijn email zonder de gegevens vanaf @ en ook dat werkt niet.
Kortom het werkt gewoon niet. Ik heb de alles in 1 Extra dus dat kan ook het probleem niet zijn
Nu zou ik mij best wel willen aanmelden bij een betalende surfer, maar als ik daar dezelfde problemen tegen kom, betaal ik voor jan met de korte en daar heb ik ook geen zin. Nu hoop ik via dit forum en de lessen van bijbehorende antwoorden te vinden anders ben ik snel klaar en behoud ik mijn oude bronnen.

Red Dwarf

• Donator
« Reply #3 on: 11 March 2010, 18:57:14 »
Die foutmelding betekent letterlijk 'Authenticatie verworpen'. In normaal Nederlands betekent dit dat je inlog verkeerd is. Negen van de tien keer zo niet veel vaker is deze foutmelding goed. Dit is een foutmelding van de Ziggo-server. GrabIt is alleen maar de 'tussenpersoon'. Er is dus wel degelijk contact tussen jouw computer en de server. Dit sluit al dingen uit als een niet goed ingestelde firewall. En poorten hoef je ook niet 'open' te zetten.
Een oorzaak zou kunnen zijn dat je oorspronkelijk niet bij Ziggo zat, maar dat Ziggo jouw provider heeft overgenomen. In dat geval is je inlog en de naam van de nieuwsserver die je moet gebruiken waarschijnlijk anders.
Er is altijd wel zo'n draai aan te geven zodat blijkt dat de inlog wel goed is en dat Ziggo fout zit, maar een menselijke fout is waarschijnlijker.
In het geval dat de fout niet bij jouw ligt maar bij Ziggo, kun je weinig anders doen dan contact met Ziggo opnemen. En zoals je zelf al zegt, je kunt altijd nog terugvallen op je oude bronnen.

Dami

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 13 March 2010, 18:05:08 »
Ik heb het, ik had news.ziggo.nl ingevuld, maar het moest quicknet worden, mijn inlog en wachtwoord was helemaal correct. Best verwarrend van ziggo.
Maar ik heb contact :d