Author Topic: Rare melding bij CPS posten

TunerFM

• Just Arrived
  • *
Rare melding bij CPS posten
« on: 28 December 2009, 00:24:21 »
hallo, elke keer als ik iets wil posten en hij is aan het up loaden krijg ik een rare melding ik heb even een screen genomen en het wat beter te laten zien;)

verwijderd
is deze foutmelding zeg maar schadelijk voor de post dat er bijvoorbeeld iets neit meer doet of wat?
deze melding komt niet 1 keer maar heel vaak.

alvast bedankt;)
« Last Edit: 28 December 2009, 09:25:34 by jaapf »

Darkling

• Forum expert
Re: Rare melding bij CPS posten
« Reply #1 on: 28 December 2009, 00:42:54 »
De bestandsgroote is te groot. Je moet rar bestanden maken van bv 15MB voor kleine dingen en 50MB bestanden boven de 4GB. klik en klik Uiteraard ligt het er ook aan wat jouw server ondersteund.

Verder zie ik dat je via de server van XS4All post. Ik hoop niet dat je auteursrechtelijk materiaal aan het posten bent  8) want anders ben je echt wel de sjaak. Als je post via je provider wordt je ip adres in de header meegezonden.
« Last Edit: 28 December 2009, 00:44:26 by Darkling »

jaapf

• Moderator
« Reply #2 on: 28 December 2009, 09:27:43 »
Hallo TunerFM,

Hoewel Runes of Magic een vrije download is, is het voor ons onmogelijk alles te controleren wat in plaatjes of tekst staat. Lees ook even de forumregels.

Ik heb je plaatje verwijderd. Het was beter geweest om enkel het venster met de foutmelding te tonen

Belangrijk: lees even de forumregels! - Important: please read the forum rules!

TunerFM

• Just Arrived
  • *
« Reply #3 on: 28 December 2009, 13:04:47 »
maar ik zie heel veel spelen wat neit gratis is en waar wel rechten op staan waar zou dat wel kunnen en dit niet?

Darkling

• Forum expert
« Reply #4 on: 28 December 2009, 15:11:46 »
Die worden gepost met een payserver. Deze wist je ip adres uit de header en vervangt deze door een "x trace" of zoiets waarmee hun (lees: de betreffende payserver" wel kunnen zien met wel account het geupload is. Echter is nooit te bewijzen dat jij het dan bent geweest omdat iedereen gebruik van het account kunnen maken en ten tweede wordt er meestal maar voor een paar dagen gelogd voor het geval er een probleem op de server zich voordoet en deze dan makkelijker te traceren is.

Daarom staat er bij veel payservers op de website: "Anoniem Uploaden: Ja"

jaapf

• Moderator
« Reply #5 on: 29 December 2009, 10:03:44 »
Heren,

Houd a.u.b. in de gaten dat wij als forum op geen enkele wijze medewerking kunnen geven om uit te leggen hoe je (veilig of onveilig) auteursrechtelijk beschermd materiaal kunt verspreiden.

Darkling

• Forum expert
« Reply #6 on: 29 December 2009, 14:51:19 »
Mocht ik teveel verteld hebben dan excuseer ik me hiervoor.  :lipsrsealed: :D