Author Topic: waar vind ik mijn post

grietus

• Just Arrived
  • *
waar vind ik mijn post
« on: 24 November 2009, 04:08:04 »
hey hallo ik heb een vraag ik heb zonet een film gepost in a.b.misc maar als ik naar http://www.binsearch.info/ en ik roets daar mijn film in en druk op zoeken vind hij hem gwoon niet kan iemand me helpen alsjebliefd ik heb de film nog niet aangemeld op ftd of moet dat eerst gebeuren ik post met powerpost en alles werkt teminste achter mijn post staat ok neem aan dat hij er dan ook opstaat maar ik kan hem gewoon niet vinden wie help me uit deze probleem ik post met provider www.hitnews.eu

groetjes

jaapf

• Moderator
Re: waar vind ik mijn post
« Reply #1 on: 24 November 2009, 06:50:34 »
Even geduld hebben. Het kan even duren voordat een site als binsearch een nieuwe scan doet en je post vindt.

Als je sneller wilt weten of je post goed doorkomt kan je de group updaten in een newsreader.

grietus

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 24 November 2009, 22:56:50 »
ja beetje vreemd bedoel heb ook al erder 2 films gepost en die zie ik ook nergens ook niet bij mzb index en yabse stan ze niet en dat is toch al zon 3 dagen terug

grietus

• Just Arrived
  • *
« Reply #3 on: 24 November 2009, 22:58:12 »
ik zou graag willen posten maar als de mensen de bestanden niet ziet vind ik erg jammer

Darkling

• Forum expert
« Reply #4 on: 24 November 2009, 23:04:00 »
Snelste manier is om bv newsleecher trail even op je pc te zetten en dan de bestandsnaam die je gemaakt hebt even kopiëren in supersearch. Je ziet dan meteen of ze erin staan.

Edit: Het is daarom ook beter om eerst een kleine testpost te doen in alt.binaries.test, zodat je het onder de knie krijgt. Scheelt je heel wat tijd.
« Last Edit: 24 November 2009, 23:05:36 by Darkling »

Red Dwarf

• Donator
« Reply #5 on: 25 November 2009, 06:03:14 »
"meteen" is natuurlijk relatief. Het zal hoe dan ook tijd kosten om die post de wereld rond te krijgen. Gelukkig geen 80 dagen. :)

Camelsystem

• Forum expert
« Reply #6 on: 25 November 2009, 14:13:50 »
Het kan zijn dat je op een verkeerde wijze het onderwerp invult... Hier kunnen zoekmachines niet zo goed tegen.

De juiste wijze is:
OMSCHRIJVING HIER [$1/$2] - "$F" yEnc

Laat dus [$1/$2] - "$F" yEnc staan