Author Topic: hoe te openen??

gerrit1740

• Just Arrived
  • *
hoe te openen??
« on: 07 November 2009, 00:33:45 »
Ik ben pas begonnen met downloaden via nzb's en nu heb ik een muziekbestand binnen gehaald en die kan ik probleemloos afspelen, maar nu heb ik ook een film binnen en SABnzbd geeft aan dat dez compleet is maar in de map waar de film staat is het een nzb bestand van 1576 kb. :D
Weet iemand hoe je dit kan openen???  :respect:

Red Dwarf

• Donator
Re: hoe te openen??
« Reply #1 on: 07 November 2009, 11:31:37 »
NZB-bestand? Dan is dat niet de film. NZB's worden gebruikt om te downloaden, je kunt ze niet afspelen. De film moet een ander bestand zijn, bijvoorbeeld een avi-bestand, of vob-bestanden, al dan niet in een map, als we het over een DVD hebben. Er zijn ook andere film-formaten, maar dit zijn wel de meest gangbare, denk ik.

jaapf

• Moderator
« Reply #2 on: 07 November 2009, 19:08:34 »
Tenzij je natuurlijk via een nzb een ander nzb bestand hebt gedownload

gerrit1740

• Just Arrived
  • *
« Reply #3 on: 07 November 2009, 19:26:16 »
Als ik het bestand aan het dowloaden ben is het een bestand van bijna 5 gb, dus een gewone film, maar als ik later in de map kijk waar de film staat opgeslagen is het nog maar een (nzb) bestand van 1.4 mb en niks geen vob files of zoiets degelijks.
Wie o wie?????  :respect: :respect: :respect:

gjmiddel

• Just Arrived
  • *
« Reply #4 on: 02 February 2010, 16:14:25 »
Ben net begonnen, jij bent al verder. Waar vindt ik een overzicht van te downloaden programma's, iemand heeft mij verteld een nieuwsgroep, maar waar vindt ik die?

Please

germain1

• Donator
« Reply #5 on: 02 February 2010, 16:45:46 »
via ftd of ftn

Blanche

• Moderator
« Reply #6 on: 04 February 2010, 10:53:43 »
Ben net begonnen, jij bent al verder. Waar vindt ik een overzicht van te downloaden programma's, iemand heeft mij verteld een nieuwsgroep, maar waar vindt ik die?

Please

http://www.binaries4all.nl/beginners