Welkom op het Binaries4all forum. Binaries4all is dé site over binaries nieuwsgroepen op Usenet. Werken met nieuwsgroepen leer je in onze handleidingen op Binaries4all.
De veranderingen in "FTD 3.8.5" slaat helemaal nergens op, in ons huishouden/kennisenkringen/vrienden gebruikt bijna iedereen ftd. Maar nu met deze F**** update, kan ik bijna een klas/cursus beginnen om ze opnieuw alles uit te gaan leggen hoe ftd ook alweer werkt / hoe ze hun bestanden nou moeten krijgen....... ook hebben meeste pas voor een jaar betaald, om van nieuwsgroepen gebruik te kunnen maken. en nu ze het niet volgens de gebruikelijke manier kan is het einde, en wordt ik lastig gevallen met een berg telefoontje van "De NZB-knop is weg" voor wat mij betreft hebben jullie het voor jullie zelf verne**t en kan ik net zo goed via de website gaan zoeken dus het maakt jullie geheel overbodigsuc6 in de toekomst (hopelijk herzien jullie dit nog eens)
krijg nu ook de foutmelding dat er geen bannerdata gevonden kan worden, al geprobeerd opnieuw te installeren maar dat hielp ook niet, iemand een oplossing hiervoor gevonden?
Zelfde probleem hier :P