Author Topic: Payserver Eweka problemen! HELP!

Kareltje

• Just Arrived
  • *
Payserver Eweka problemen! HELP!
« on: 22 February 2009, 15:33:03 »
Sinds gisteren 7,50 overgemaakt voor bovengenoemde payserver. Probleem: zodra ik een film o.i.d. wil downloaden en ik Grabit opstart via Eweka, start hij wel op maar na een paar seconden/minuten slaat Grabit vast, en mijn internet en e-mail is ook meteen van slag. Op Grabit wordt aangegeven, onexpected error while downloading body? En daarna server time-out. Als ik mijn modem en router herstart is alles weer one-line, maar zodra ik weer wil downloaden gaat het weer mis. Normaal via casema/ziggo en dan heb ik geen uitval what ever.
Ik heb Eweka al gemaild maar die zijn pas maandag weer bereikbaar. Misschien is dit bekend bij 1 van jullie? Een verkeerde instelling of zoiets.
Alvast mijn dank voor eventuele feedback.

Ch@rles :(

Bekende1

• Just Arrived
  • *
Re: Payserver Eweka problemen! HELP!
« Reply #1 on: 14 October 2009, 08:23:38 »
Heb jij ook Vista? Ik heb het idee dat het in de beveilig zit....(heb het probleem ook)

Darkling

• Forum expert
Re: Payserver Eweka problemen! HELP!
« Reply #2 on: 14 October 2009, 13:35:53 »
Ik heb Eweka al gemaild maar die zijn pas maandag weer bereikbaar. Misschien is dit bekend bij 1 van jullie? Een verkeerde instelling of zoiets.

Beste Kareltje,

Je kan op het moment gewoon chatten met Eweka. Volgens de site is de support online http://www.eweka.nl/  :)

Succes.