Author Topic: Downloadprobleem met KPN

jaapf

• Moderator
Re: Downloadprobleem met KPN
« Reply #25 on: 10 February 2010, 07:39:44 »
Deze twee topics lijken aan elkaar gerelateerd. Vandaar het topic samengevoegd.

pascal1109

• Just Arrived
  • *
Re: server retention?
« Reply #26 on: 10 February 2010, 12:38:53 »
ik heb KPN al gevraagd wat er aan de hand is. Zal inderdaad overwegen een payserver te nemen
Zou je even hier willen terugkoppelen wat KPN te melden heeft?
Ik ga denk even een proefperiode van een payserver aanvragen, in die periode kan ik alles wel compleet krijgen denk ik.

jotter

• Just Arrived
  • *
« Reply #27 on: 10 February 2010, 14:08:49 »
Hi,

ik heb nog geen antwoord van KPN, wel een bevestiging dat ze mijn vraag hebben ontvangen. Inmiddels doet ie het wel weer prima, ik kan weer downloaden. mss een tijdelijk probleem?

groeten

Jan

Red Dwarf

• Donator
« Reply #28 on: 10 February 2010, 18:10:44 »
De oude gemiste artikels kunnen wel 'handmatig' door KPN binnengehaald worden. De servers waarmee ze in verbinding staan hebben de oude artikels waarschijnlijk wel. Maar het zou me niet verbazen als ze dat niet gaan doen. Is alleen maar extra werk, kost alleen maar geld. En het percentage gebruikers dat er voordeel bij heeft is maar klein.

BeNbEn

• Regular visitor
« Reply #29 on: 10 February 2010, 19:03:47 »
hier doet die het ook weer ! Ben toch blij dat ik volgende week bij upc zit en een payserver heb :D

SanderB

• Just Arrived
  • *
Re: nova.planet.nl werkt niet meer
« Reply #30 on: 23 February 2010, 12:14:05 »
Ook de news.kpnplanet.nl werkt niet. Krijg dezelfde melding.

Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik een ander IP adres heb, kan het hier aan liggen? Daarnaast is er enige tijd geleden een nieuwe router geinstalleerd.

Realshooter

• Just Arrived
  • *
« Reply #31 on: 23 February 2010, 18:21:50 »
Ook de news.kpnplanet.nl werkt niet. Krijg dezelfde melding.

Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik een ander IP adres heb, kan het hier aan liggen? Daarnaast is er enige tijd geleden een nieuwe router geinstalleerd.

news.kpnplanet.nl ligt hier nog steeds plat, is er iemand die al contact met kpn heeft gehad?

richard-w

• Just Arrived
  • *
« Reply #32 on: 25 February 2010, 18:51:01 »
Bij mij werkt hij nog steeds niet, iemand al antwoord van kpn gehad?

BeNbEn

• Regular visitor
« Reply #33 on: 25 February 2010, 19:17:20 »
goh... en nu doet die het weer niet. Andere mensen ook problemen ?

richard-w

• Just Arrived
  • *
« Reply #34 on: 25 February 2010, 19:22:09 »
Bij mij doet hij het ook niet:(

jotter

• Just Arrived
  • *
« Reply #35 on: 25 February 2010, 19:34:28 »
Ik heb het even geprobeerd, bij mij nu ook niet meer....:-(

BeNbEn

• Regular visitor
« Reply #36 on: 25 February 2010, 20:14:16 »
hier die die het gelukkig weer ! Ben benieuwd voor hoe lang...

Daan813

• Regular visitor
« Reply #37 on: 25 February 2010, 20:23:01 »
Ik heb ook problemen met kpn volgens de leecher is mijn limiet bereikt. Volgens mij heeft kpn geen limiet. Zijn er nog meer mensen emt dit probleem?

Daan813

• Regular visitor
« Reply #38 on: 25 February 2010, 20:28:28 »
heb ook problemen mijn limiet is bereikt wordt er gezegd. Heb echt nog nooit problemen gehad.

jotter

• Just Arrived
  • *
« Reply #39 on: 26 February 2010, 08:29:46 »
Ik heb op 8 feb aan KPN gevraagd wat eer aan de hand was, of ik mss een limiet had en zo ja welke. Kreeg een automatisch antwoord dat ze me z.s.m. gaan antwoorden. Daarna werkte het weer tot gisteren. Vandaag maar weer eens gevraagd, want z.s.m. betekent bij KPN dat er nu nog geen antwoord is.....

gijsbertus

• Just Arrived
  • *
Re: Probleem met KPN nieuwsserver.
« Reply #40 on: 26 February 2010, 10:44:57 »
Bij mij loopt de newsserver van kpn ook voor geen meter meer !
Mijn computer was gecrasht, ben overgestapt van newsleecher 3.8 naar 3.9, en nu loopt het voor geen meter meer.
Meer mensen problemen met kpnplanet ?

germain1

• Donator
« Reply #41 on: 26 February 2010, 19:24:00 »
meer mensen hebben problemen de server ligt gewoon plat

voor meer info http://www.binaries4all.nl/forum/index.php?topic=9301.new;topicseen#new

Dj_Emio

• Just Arrived
  • *
« Reply #42 on: 26 February 2010, 20:56:14 »
als ik een tip mag geven ben net op de site van kpn gegaan NNP-server (Binaire newsserver )news.kpnplanet.nl    ,maar nu staat er
NNP-server (binaire newsserver )news.kpn.nl

meschien helpt dat wel :))

groetjes dj emio :)

jotter

• Just Arrived
  • *
« Reply #43 on: 27 February 2010, 11:21:17 »
gisteravond werkte het weer, vandaag weer niet...denk dat ik KPN maar eens ga heroverwegen, nog steeds geen reactie van de klantendienst...

west001

• Just Arrived
  • *
« Reply #44 on: 27 February 2010, 11:37:23 »
bericht van kpn
Storing feed Nieuwsgroepen
Sinds enkele dagen is de dienst News (SuperNova, nieuwsgroepen) instabiel. Het kan voorkomen dat artikelen niet volledig kunnen worden gedownload. Er wordt hard gewerkt om de dienst weer stabiel te krijgen. Onze excuses voor het ongemak.

Starttijd: 2010-02-25 16:00 Eindtijd: onbekend

Sentido

• Just Arrived
  • *
« Reply #45 on: 27 February 2010, 12:35:34 »
 :embarrassed:  Herkenbare problemen, ik heb hier ook sinds gisteren last van????? Misschien heeft dat te maken met de overgang van Het Net naar KPN? Dat KPN slecht reageerd op klachten zal niemand vreemd zijn, maar hoe kan dit nu op een goede manier worden aangepakt. KPN geeft niet thuis.  :embarrassed:  Maar kan dit zomaar en wat te doen?

Heb onderstaande naar KPN verstuurd om ze te herinneren aan hun leveringsplicht! Misschien zet het meer druk op de ketel als meerdere personen hen wijzen op hun nalatigheid.

Onderwerp:  Internetverbinding.

Geachte heer/ mevrouw,

Sinds vrijdag 26 februari krijg ik een melding dat mijn download limiet is bereikt??

Ik ben op verschillende Forums gaan kijken en heb helaas moeten constateren dat ik hierbij niet de enigste ben.

Onderstaande zaken zijn hierbij van belang:
  • Ik ben als contractant op geen enkele wijze op de hoogte gesteld van eventuele contractwijzigingen of algemene voorwaarden.
  • Volgens onze contractuele overeenkomst heeft u een leveringsplicht en deze komt u niet na.
  • Mocht na 5 werkdagen blijken dat ik mijn internetverbinding niet conform afspraak kan gebruiken zal ik de media opzoeken ondersteund middels diverse klachten over dit onderwerp.
Hoogachtend.
« Last Edit: 27 February 2010, 13:09:26 by Sentido »

KevinD

• Just Arrived
  • *
« Reply #46 on: 27 February 2010, 14:03:13 »
Hallo Sentido en alle andere KPN slachtoffers,

Ik wou net (sinds lange tijd) weer iets gaan downloaden, en ook ik kreeg tot mijn verbazing steeds "your host connection limit has reached", zwaar kut dus.
Het is inderdaad verplicht dat KPN een nieuwsserver aanbied.
Voor mij is het al het zoveelste gezeik met KPN, sinds het Planet (wat gewoon goed was) is overgegaan in KPN is het helemaal KUT! internet valt regelmatig uit, wisselende downloadsnelheden en nu dit.
Kun je me op de hoogte houden van de reactie die KPN gaat geven?

:embarrassed:  Herkenbare problemen, ik heb hier ook sinds gisteren last van????? Misschien heeft dat te maken met de overgang van Het Net naar KPN? Dat KPN slecht reageerd op klachten zal niemand vreemd zijn, maar hoe kan dit nu op een goede manier worden aangepakt. KPN geeft niet thuis.  :embarrassed:  Maar kan dit zomaar en wat te doen?

Heb onderstaande naar KPN verstuurd om ze te herinneren aan hun leveringsplicht! Misschien zet het meer druk op de ketel als meerdere personen hen wijzen op hun nalatigheid.

Onderwerp:  Internetverbinding.

Geachte heer/ mevrouw,
Sinds vrijdag 26 februari krijg ik een melding dat mijn download limiet is bereikt??

Ik ben op verschillende Forums gaan kijken en heb helaas moeten constateren dat ik hierbij niet de enigste ben.

Onderstaande zaken zijn hierbij van belang:
  • Ik ben als contractant op geen enkele wijze op de hoogte gesteld van eventuele contractwijzigingen of algemene voorwaarden.
  • Volgens onze contractuele overeenkomst heeft u een leveringsplicht en deze komt u niet na.
  • Mocht na 5 werkdagen blijken dat ik mijn internetverbinding niet conform afspraak kan gebruiken zal ik de media opzoeken ondersteund middels diverse klachten over dit onderwerp.
Hoogachtend.

gijsbertus

• Just Arrived
  • *
« Reply #47 on: 27 February 2010, 14:31:21 »
Het maakt niet zoveel uit bij kpn.nl of novaplanet.nl, momenteel  1 lijntje van 250 kb. (af en toe 2,3 lijntjes van 250 kb)
« Last Edit: 27 February 2010, 15:15:05 by gijsbertus »

germain1

• Donator
« Reply #48 on: 27 February 2010, 14:33:30 »
laten we even over binaries hebben dat is extra's van provider

payserver is dan goede alternatief

gijsbertus

• Just Arrived
  • *
« Reply #49 on: 27 February 2010, 15:11:43 »
Heb momenteel 3 lijntjes van 250 kb bij kpn server ! 8)