Author Topic: Posten met tweaknews

electricvoodoo

• Just Arrived
  • *
Posten met tweaknews
« on: 25 September 2008, 12:31:50 »
Ik wilde graag eens iets posten, nu heb ik alles wat in de handleiding stond opgevolgd alleen het uploaden lukt nog niet. Downloaden gaat prima maar het uploaden begint niet en ik krijg de volgende foutmelding:

"Fout bij sturen wachtwoord naar server

502: news.tweaknews.nl fout bij sturen wachtwoord naar uw node: info@tweaknews.nl"

ik heb naar mijn idee alles echter wel goed ingevuld....

Vic

• Just Arrived
  • *
Re: Posten met tweaknews
« Reply #1 on: 05 November 2008, 20:31:43 »
hallo daar,
Ik heb zelf ook deze payserver, maar ik denk niet dat het is toegestaan om te uploaden. Misschien ligt het daaraan...

Deptcharge

• Just Arrived
  • *
« Reply #2 on: 01 December 2009, 17:43:15 »
ik heb ook Tweaknews en werkt perfekt met uploaden.
log ff in op tweaknews.nl en verander je password van je newsgroepaccount als je niet zeker bent van je wachtwoord.
bij hun is het namelijk ook zo dat je username en password van newsgroep account totaal anders is als je klantnummer/accountnaam en inlogcode voor de website. waar je dus een brief van hebt gekregen.

Edward

• Donator
« Reply #3 on: 26 January 2010, 12:02:24 »
ik heb ook Tweaknews en werkt perfekt met uploaden.
log ff in op tweaknews.nl en verander je password van je newsgroepaccount als je niet zeker bent van je wachtwoord.
bij hun is het namelijk ook zo dat je username en password van newsgroep account totaal anders is als je klantnummer/accountnaam en inlogcode voor de website. waar je dus een brief van hebt gekregen.
Als hij wél kan downloaden met die gegevens, dan zou hij ook gewoon moeten kunnen uploaden.